Figgi Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 her er en liten test av en lamborghini som er gjort av Top Gear. testen Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Da vet jeg hva jeg vil bli når jeg blir stor happyhappy (eller større da) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Den episoden fikk jeg faktisk med meg på NRK for noen år siden. Virker som en grei jobb da. :D Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Drømmejobb :D Mener å ha sett en som kjørte for BMW (muligens et annet merke) som jobbet med å teste hvor mye motorene tålte :D Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Drømmejobb :D Mener å ha sett en som kjørte for BMW (muligens et annet merke) som jobbet med å teste hvor mye motorene tålte :D Det er han fyren her det:) Han tar hver (tror det er) 10 bil som blir laget og kjører den til den går istykker for å sjekke at bilene holder mål. Eneste han gjør er å ligge på høyt turtall og river og røsker til bilen går i stykker for å sjekke at de tåler det de skal. Mener og ha hørt at ferrari også skal ha en fyr som driver med det? og at han bare er noen og 20 år?? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Ferrari var det, no husker eg det. Å mener også at han var egentlig ganske ung jah. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 ...Mener og ha hørt at ferrari også skal ha en fyr som driver med det? og at han bare er noen og 20 år?? Det er sykt å ha en sånn jobb når man er så ung, men her tror jeg det er en film med han. http://video.google.com/videoplay?docid=-6093919048641674091&q=ferrari+engine Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg