ts Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 jeg har noen mahle turbo stempler... og jeg skal ha nye stempelringer til dem... er detta vanelige ET ringer??? eller kan jeg bruke vanelige E ringer??? og en ting til... hva er tiltrekknigs momentet på lager bukkene på veiva??? mvh thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Er ikke ringene like a? Bare borringa som skiller døm.? Hvis ingen vet hva momentet er akkurat nå så kan jeg finne det fram i mårra, haynes boka ligger i verkstedet... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 30N? så på d greiene der igår husker ikke alikevel hehe.. ringene er like,skiller bare dim Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 mener det var 68 jeg... stemmer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg