LilleGud Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 bare lurer på hvem som har planer om og dra til Lillestrøm den 4 juli. da det er amcar stevne der. Det pleier og være MANGE biler der. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Er nok meget mulig jeg tar en tur... Har ikke vært på det før men var det ikke noe stress i fjord a??? Noe om at det var mye pol10 som sperra, eller er jeg på åker'n nå??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 sperra, og sperra,.... de le litt surenår noen la igjen et halve settet med bakdekk midt på gata... ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Originally posted by hfracing sperra, og sperra,.... de le litt surenår noen la igjen et halve settet med bakdekk midt på gata... ;) Å ikke verre... Ja ja, da får vi filme litt børning da.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 mye heftige biler, og masse folk er det uansett, med hovedvekt på usa kjerrer.... Lillestrøm blir som et middels biltreff en kveld i året.. hvis det er fint vær så er det MASSE folk ogbiler Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2002 Jepp, det ANBEFALES å dra ditt Been there, done that, do it again (another year) Skal til Västerås 2. juli, så jeg tar den "feiringa" der borte. Keep cruising da folks. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg