Gå til innhold

Trenger konebil

Ranger emnet

n0stra

Anbefalte innlegg

Trenger forslag til en god konebil etter at dama bulka Civic'en min.

Krav er følgende:

- ikke bruke så mye bensin

- holde til å kjøre rundt i byen med

- helst ikke så forbannet stor kanskje?

- pris fra 5000 til 30 000

- holdbar med minimalt mekking

- holde seg litt i pris så den faktisk kan selges videre igjen

- litt komfort så man ikke føler at man kjører traktor

Har foreløbig kun kommet opp med toyota corolla men det virker som de eneste der er de billigste modellene i 86-90 som er interessante og det er visst endel rust ute og går der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

93 Opel Corsa B 1,4i

lilla - skulle vært polert

3 dørs, pent kjørt.

byttet til bedre høyttalere forran.

bytte til kraftigere lyspærer.

nye sommerdekk i midten av sesongen i fjor.

kan leveres i trondheim ved avtale.

Min mor har brukt denne. Er noen småbulker. Men ikke no stort.

har gått 87000km og aldri hatt problemer. fulgt service etc.

selges 30000kr

Vw Touran 2.0DSG 5s

Audi Cabriolet

Nissan KingCab

Audi Coupe Q.

77 Boble Roadster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer info om golfen:

1984mod. meget lett startet, bruker extremt lite bensin, får med alu felger med sommer dekk og vinterdekk på stålfelger, muligens sports ratt, fine seter på den (ingen flekker eller hull O.L.) ny travers, nytt bremse rør og nye dempere på den.

Alt fungerer untatt hastihets bryteren på varmeapparatet som fungerer kun på full styrke.

sol-tak, har lagt opp kabler til cd spiller (ISO kontakt) det er tveetere fremme og kan muligens få med 8" bass til hatte hylle (står i kasse med 2stk 8" bass, 2stk mellom tone og 2stk tveeter).

Får med ekstra bremse skiver fremme og bremse klosser, og et ekstra sett baklykter.

VW Golf 5 2.0TDI 2005mod.

Jeep Cherokee 4.0 1993mod.

Nissan 200SX 1.8T 1991mod.

Yamaha YZF 600 1999mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene men blei hu fant en til slutt.

Endte opp på en 93 Mazda 323 som hadde gått kun 82 000 til 25 000 alt inkl med nye vinter og sommerdekk ferdig her i trondheim. Snakk om tantekjørt bil gitt :) Jaja hu er fornøyd iallefall.

Forresten, hu ønsker naturligvis å sette inn no cd spiller mens jeg har lyst å bytte ut høytalerne da jeg vet slikt som følger med er rask. På min egen civic fulgte det med anlegg så jeg har lite innsikt på slikt. Har en ny pioneer spiller liggende jeg har tenkt å putta inn. Er det mye pes med montering av slikt, er det gamle kontakter man må skaffe overgang på ? Burde kanskje legge opp nye kabler også mon tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider