Diablo- Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hei, hva er liksom salgs trikset for å selge en G60 Turbo a? Har ett nesten ferdigbygget prosjekt stående jeg, eneste som mangler er noe små ting... Er bla. komplett skinn interiør, 1h Motor, grønne dyser, helt ny T25 Turbo med helt ny Manifojl, Sveisa bakluke, m3 speil, hvite baklykter, 90 fanger bak. m.m. Eneste som mangler er å montere dash bordet, fordeler, og front så er den fix ferdig... Også noe dill dall oppi motor rommet da...! Har annonsert den for 22.000.. Og det er den jammen meg verdt! Har Golf G60 Turbo med STOOOR intercooler liksom blitt helt ut nå ell? Vanskelig å selge altså!!! Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan bli kvidt den ell? Trenger penger :// Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 ja? bilder selger jo bra det og ser bilen ut som en dass.. så vil ingen ha den.. simpelt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hei, hva er liksom salgs trikset for å selge en G60 Turbo a?Har ett nesten ferdigbygget prosjekt stående jeg, eneste som mangler er noe små ting... Er bla. komplett skinn interiør, 1h Motor, grønne dyser, helt ny T25 Turbo med helt ny Manifojl, Sveisa bakluke, m3 speil, hvite baklykter, 90 fanger bak. m.m. Eneste som mangler er å montere dash bordet, fordeler, og front så er den fix ferdig... Også noe dill dall oppi motor rommet da...! Har annonsert den for 22.000.. Og det er den jammen meg verdt! Har Golf G60 Turbo med STOOOR intercooler liksom blitt helt ut nå ell? Vanskelig å selge altså!!! Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan bli kvidt den ell? Trenger penger :// Gjør den ferdig!!! få som gidder å kjøpe ett "halvferdig" prosjekt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Eller du kan selge hele bilen i deler! er interresert i skinn interiøret ditt :D Holder på å selge en g60 turbo selv.. markede er tregt om dagene Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Eller du kan selge hele bilen i deler! er interresert i skinn interiøret ditt :D Holder på å selge en g60 turbo selv.. markede er tregt om dagene Meget fin bil du selger! Hva heter recaro interiøret ditt? Har det noen spesielt modellnavn? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Kan den ikke selges, beholder man den! :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hei, hva er liksom salgs trikset for å selge en G60 Turbo a?Har ett nesten ferdigbygget prosjekt stående jeg, eneste som mangler er noe små ting... Er bla. komplett skinn interiør, 1h Motor, grønne dyser, helt ny T25 Turbo med helt ny Manifojl, Sveisa bakluke, m3 speil, hvite baklykter, 90 fanger bak. m.m. Eneste som mangler er å montere dash bordet, fordeler, og front så er den fix ferdig... Også noe dill dall oppi motor rommet da...! Har annonsert den for 22.000.. Og det er den jammen meg verdt! Har Golf G60 Turbo med STOOOR intercooler liksom blitt helt ut nå ell? Vanskelig å selge altså!!! Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan bli kvidt den ell? Trenger penger :// Om jeg skulle kjøpt hadde jeg nok tenkt litt på hva grunnen til at en så "påkostet" bil plutselig skulle selges. Om det bare er småtteri som gjenstår så ville jeg gjort den ferdig. Legg ut bilder eller link da. Hadde kunnet tenkt meg bilen. Eventuellt PM Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sink Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Kan være interresert i skinn interiøret ditt hvis du må selge bilen i deler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hvor er bilen lagt ut da? Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Er det denne som er hvit Chameleon lakkert? (har ikke peiling hvordan det staves men :lol ) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hvis vi sier 10 000,- så får du den solgt på dagen (til meg:D)! Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 er det den mørke grønne som lå til salgs på autodb for ei lite stund sia? som mangla fram fanger på bildet? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Er det denne som er hvit Chameleon lakkert? (har ikke peiling hvordan det staves men :lol ) Kamelon er vel lov å skrive..? Men om det er den jeg tenker på, så er det en VR6 Turbo.. DE-regga ellerno med skinninteriør, stor turteller på dashbordet og noe greier.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Kamelon er vel lov å skrive..?Men om det er den jeg tenker på, så er det en VR6 Turbo.. DE-regga ellerno med skinninteriør, stor turteller på dashbordet og noe greier.. Nei... Det er ikke den du tenker på..hehe Bilder Diablo? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 er nok ikke vr6turboen.. den er satt inn for å overhale motoren pga motorras! hehe... skrudde vist opp litt for masse trykk Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg