Joachim Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 er det den mørke grønne som lå til salgs på autodb for ei lite stund sia? som mangla fram fanger på bildet? vemund Tror det. Den hadde vel en lilla/svart farge ? Hvis jeg tenker på riktig bil, men det høres sånn ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hehe, oki. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trygve_ Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 tror ikke det er noe problem å selge den, spørs bare på prisen. hvilken pris har du satt den til da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Well well, det var mange spm. siden igår... Spm 1: Prøver & selge den fordi jeg har 4 biler, og får aldri gjort ferdig noen av dem (,") Hehe.. Så, må velge bort 2 av dem vaffal...!! Spm 2: Det er en ombygget sak som ikke er godkjent ennå, virker som det er det som stopper dem fleste, er jo bare og sette på den ei GTI bakstilling det, har jo satt på g60 bremser forran ( Ventilerte skiver)...! Spm 3: Dashbordet tok jeg ut for det som satt det var blått!!!! Skulle sette i svart, men har ikke rekki det Spm 4: Url til annonsen? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6721627 Spm 5: Bilder? Okay =) Nr 1: Nr 2: Nr 3: Noe mere ?=) Jo, kommer IKKE til å selge den i deler, da har jeg den heller til jeg får litt bedre tid & setter den på veien =) Noen som spurte om hvordan merke det var på interiøret, er orginlalt skinn interiør med dør trekk og alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hva slags manifold bruker du? Har ikke sett noe vanlig manifold til T25 for 8v før. Er ikke T25 litt liten på G60 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Nei, har laget manifojlen selv såklart, bygget vidre på en Audi A4 1,9 TDI Manifojl, bygget seriøst og bra med støtter og planslipte flenser etc.=)!!! Har prøvd begge deler, og synes t25 funker best... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 jau var den golfen e mente, saker. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hadde den vært kjørbar hadde jeg kjøpt den. Blir langt å hente med henger.(90 mil hver vei) Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Oush! Autolink kjører for 4-5000,-kr. tror jeg!! Vi spleiser på d da vøtt (,") Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 vis du venter til jeg får lakert golfen , å solgt den så kjøper jeg den!!! Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roadrunner Custom Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Har du solgt bilen enda.... Siter Roadrunner Custom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 han har nok ikke det, jeg vurderer å kjøpe den,trenger ett leketøy så;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 kan jo kjøpe en ny fordeler og ha med deg? :P so monterer du bare og kjører hjem! :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Har motoren vært starta og kjørt slik som den står nå med turbo og ic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablo- Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ja, den har vært starta og kjørt med turbo, men, ikke med denna turbon, med en anna turbo, en t3! Veit den fungerer helt fett! Turbon er jo ny og greier! Har ikke solgt den enda, første mann til mølla.. Hehe...! Anbefaler ikke og ta med fordeler og kjøre hjem, hvertfall ikke hvis du skal langt, det er jo ikke noe farlig, men, ett sånt nybygget prosjekt trenger litt justeringer underveis, og kanskje best å pusle med det hjemme i garasjen istedet for på en bussholdeplass i mørket på e6 ell.no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg