Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Er det andre som har problemer med at 3" JT eksosen er helt missformet og har dårlig passform? Jeg sliter med at det lekker i skøytene, tar nedi i skøyten mellom downpipe og resten av eksosen, knirker borti bensintanten og hjulbrønnen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Ett ganske vanlig problem har jeg skjønt! Har selv vært borti 4stk 240 og en 760turbo med passform problemer med JT anlegg! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 tror ikke du er først ute med den oppdagelsen.... Må sveise, kappe, bøye og ordne litt på det.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 alternativet er supersprint for kr 6.000 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 De nye med to potter skal vist være bra siest det, ny jigg kanskje? Hva er det du har? Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hadde 3" JT på min forige 240 med FT-motor. Passformen var helt elendig. Måtte få gutta på bilens eksos til å ordne passformen. De bare lo av svensken som lager rørene... Tok det opp med Pedersens racing (hvor jeg kjøpte makkverket) og de hadde sendt tilbakemeldingene til svensken. Tror ikke han hører på kritikk... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Det er ikke så velig mye JT igjen av den eksosen min nå. Har byttet til Simons demper bak og fjernet den fremste demperen. Men hva eksos bruker de som har skikkeli lav bil da? Min er jo ikke særlig lav. De lager vell selv de, sånn multi folk..Har ikke sveiseapperat jeg, det som er det største problemet mitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Et ganske vanlig problem med uorginale deler, den største ulempen er at det blir sykt lavt og subber lett i asfalten. Fikk fiksa mitt ganske bra, men det gikk med litt patentbånd og varme bestandige gummi biter for at det skulle bli stille. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 n/a anlegget passer.. (2 potter). men jeg har custom kollektor laget av svendseneksos.. dual 2.5" til singel 3". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 JT var veldig bra før. Kjøpte mitt første anlegg i 2000, og det var helt perfekt!;) Men de jeg har montert seinere har vært elendig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 De nye med to potter skal vist være bra siest det, ny jigg kanskje?Hva er det du har? Jigg?? Mitt var egentlig med to potter..Kjøpt juni 2002. Før jeg kjøpte bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 alternativet er supersprint for kr 6.000 Er det 3" det og?? Hvem selger det i norge da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Tror de fleste har problemer med dette anlegget, og det er jo tragisk at JT anlegget passer dårligere en biltema sitt, greit nok at JT er en tomme større, men alikevell, kan da umulig være så vankelig å bøye til noen rør. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Jiggen døm kroker til røra/anlegget i... Kan også kjøre med rustfritt Ferrita, det både er og høres dyrt ut.. 6500NOK (sikkert pluss moms også) Skal du ha ett perfekt anlegg må du uansett gjøre om litt... Er ingen biler som er 100% like, bare se på styling... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 De hadde vell en lærling eller noen utplasserte grunnkurs elever en sommer som laget en hel haug med annlegg til 240 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg