fsl Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Har ikke noe banking eller skraping med mitt anlegg, eneste problemet jeg har er at jeg river festet bør bakakslingen av så jeg får hull i eksosanlegget. ;) Men er fordi jeg har elendige motorfester og motoren vrir seg noe vanvittig Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
as racing Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Jeg har hatt både simons og jt 3" på 240 ..... disse kastet jeg laaaangt, å kjøpte meg ferrita, perfekt passform, en potte, fin lyd, og under bakakslingen. Siter Volvo V70 2.0T 01 mod. Familiebil Volvo 240 Turbo 84 mod. Prosjekt BMW X3 2.0D 06 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Hva må du ut med for et slikt Ferrita anlegg da? Nå har jeg sveiset den skøten mellom downpipe og mellomrør, da slipper jeg de ekstra 5mm som eksosklemma bygger når den er ny. Det jeg sliter med nå er at det tar oppi bilen og klirrer når jeg ligger å kjører på fin vei, var veldig irriterende i Sverige for eksempel. Ovalt eksosanlegg er og en mulighet, men hvordan blir lyden i ovalt kontra vanlig eksos? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
as racing Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 for et par år siden betalte jeg 5900,- direkte fra fabrikk, fikk da også med en 3" flex jeg brukte rett etter turboen, på downpipen. da kan du klamre det bedre fast enn med de originale gummiene som morkner etter hvert. er vel noe dyrere i norge tror jeg men det er verdt hver krone...... Siter Volvo V70 2.0T 01 mod. Familiebil Volvo 240 Turbo 84 mod. Prosjekt BMW X3 2.0D 06 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.