Gå til innhold

DTS tips

Ranger emnet

Gjest demonen

Anbefalte innlegg

må du ikke bli sur for at noe svarer deg Pål;)

alt jeg kan si er at Alpine sin senterkanal funker aldeles godt men selvfølgelig det passer vel ikke mrMorell like godt som om hvis han kunne klart og selge en coax med litt snikreklame her inne...lol.

til trådstarter. ta deg en titt om i bilstereosjapper rundt om så kanskje du finner noe som passer,er jo endel enklere å prøvemontere en dedikert senterhøytaler enn å intergrere en coax i dasjen for å så finne ut at dette

låter rævva...

men hva vet vel jeg;)

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått svar ifra "de høyere makter" snart så kunne jeg også ha reklamert til jeg ble svimmel...

Jeg har også mange fine bilder i "High resolution" som jeg vil poste på dette forumet!

Mvh

Pål

(som venter på svar fra Marius)

...if music really matters...

Er nå usikker på hvor mye vits det er å ha dette betalende firma opplegget .

Reklameres så mye av de som ikke er godkjent bla på PM .

Men får prøve det litt til :iconsm

Mvh

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå usikker på hvor mye vits det er å ha dette betalende firma opplegget .

Reklameres så mye av de som ikke er godkjent bla på PM .

Men får prøve det litt til :iconsm

Mvh

Sjekkes ikke dette altså? Kan jo ikke være så mye stress å se over overskriftene på PM'ene som firmaer sender ihvertfall :D

Og jeg vil tro at det er par kroner å hente i å markedsføre helt vilt på dette forumet, men jeg vet ikke hva dere må ut med for å gjøre det så om det lønner seg blir bare ren tipping fra min side ;)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte utseende på dette elementet kiddie

ps. god lyd betyr ikke dyrest mulig heldighvis, og jeg er av den typen som IKKE bruker MDF (i basskasse) fordi det gjør bilen altfor tung. Desuten så syns jeg ikke MDF gir noe hørbar forskjell uansett, det for "freeks" bruke så mye de vil ;) min mening bare.. går an å bygge go lyd uten å ta helt av :lol (sier en som har kjøpt LANZAR OPTI4000D).. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider