Gå til innhold

Exclamation Bil som hobby, På tide med enklere godkjenning! **signer**

Ranger emnet

Denominator

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det du sier er jo bare bullshit og det vet du.

Folk kjører rundt med kappa fjærer, folk durer ivei akkurat som det passer dem, det er helt vanlig med folk som er livredde for teknisk kontroll..

Folk trenger å passes på, enkelt og greit. Om du ikke forstår det, så har du en virkelighetsoppfatning som er helt ute å kjøre.

(Se bare nylig eksempel i annen tråd.. kjøring i 190km/t med utslitte dekk og dødsulykke..)

Disse med kappete fjærer osv hadde aldri kommet seg gjennom biltilsynet idag, og ikke heller slik som vi ønsker biltilsynet skal være. Er ikke snakk om at det skal være lettere å godkjenne farlige biler, men at man får litt samarbeid fra staten for å godkjenne lovlige og sikre biler. Er mange som ombygger bilene sine skikkelig, men det er ofte vanskelig å få det godkjent, ikke på grunn av arbeidet, men på grunn av diverse papirer osv.

Forresten, hjelper disse oppropene? Jeg har signert en haug, men det skjer ikke noe mer enn at masse mennesker skriver navnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her for noen dager siden så satt jeg og så på "a car i born" på discovery, og det var den episoden hvor mark evans skulle dra og godkjenne sin hjemmebyggede ac cobra replica. hadde nesten tårer i øynene når han tok sin SVA på bilen og drømte om at en vakker dag så kan det samme skje her.

jeg signerte for lenge siden.

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her for noen dager siden så satt jeg og så på "a car i born" på discovery, og det var den episoden hvor mark evans skulle dra og godkjenne sin hjemmebyggede ac cobra replica. hadde nesten tårer i øynene når han tok sin SVA på bilen og drømte om at en vakker dag så kan det samme skje her.

jeg signerte for lenge siden.

Så dette jeg også. Så ut som en bra måte å godkjenne den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider