Gå til innhold

primera

Ranger emnet

sirsnare

Anbefalte innlegg

Heisann

Hva med å kjøpe et eller annet kont luftfilter? Pipercross eller KN er gode greier.. Du kan også fjerne katalysatoren hvis du har, det skal også hjelpe litt.

Du kan også skifte ut pluggene og pluggledningene. Jeg har hørt flere som sier at det er et must, men er ikke helt sikkert selv...

Hva med chiptrimming?

Er ikke sikker på hvem som selger disse tingene, men du kan jo høre med:

CapriZone Tuning

Poleposition

En eller annen lokal nissanforhandler har sikkert noen som kan hjelpe deg med KN-filter eller noe.

Håper det var til litt hjelp ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har K&N filter,bare ikke montert enda.Har ikke katalysator.Det er en forgassermotor, ikke elektrisk,og da går det vel heller dårlig med chiptrimming.

Var en kar som svarte meg på et innlegg på et annet forum ang. turbo intercooler, som var hjemmelaga.Skulle få alt som trengtes for å få den til å fungere for 6k, han sa at jeg ihvertfall kunne få ut 220hk etter montering.

Men er litt i tvil siden det er hjemmelaget. Men vet ikke jeg. Noen andre som vet kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har 91 mod med den "gamle" motoren så har jeg ikke hørt om noen som har gjort noe mer med den, enn luftfilter og eksos.......

Det er ikke forgasser du har, men en siglepoint injection!

Jeg har hørt at det går an og chippe den men du får kun noen få hester av dette:( Så det beste ville vært og fått tak i en nyere motor med ledingsnett og hjerne, men dette er en god del jobb! Men er man oppfinsom så er det nok mye mer man kan gjøre!

Hvis du ser HER Så kan du se hva jeg har gjort med min!

Jeg kan jo legge til at jeg kjørte om kapp med en orginal s13 i dag og vi kjørte helt likt!!:D

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider