BBS Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Noen som kan anbefale no bra av bakpotter til bilen ? erfaringer ? Har sett litt på supersprint. Hadde dette før på en Honda og var veldig fornøyd.. Men vil ikke at høres ut som no tordenvær, bare litt sportslig lyd.. Kjører jo tross alt en nyere Audi .. :) Noen som har prøvd noe bra sports-filter uten olje? noe som ikke fukker med MAP`en ..., Takker på forhånd for svar ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taskenspiller Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by clayman Noen som kan anbefale no bra av bakpotter til bilen ? erfaringer ? Har sett litt på supersprint. Hadde dette før på en Honda og var veldig fornøyd.. Men vil ikke at høres ut som no tordenvær, bare litt sportslig lyd.. Kjører jo tross alt en nyere Audi .. :) Noen som har prøvd noe bra sports-filter uten olje? noe som ikke fukker med MAP`en ..., Takker på forhånd for svar ... Har ikke prøvd selv, men har hørt andre som bruker Apexi tørre sportsfilter med bra resultat. Se test. http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/index.html Har ikke fått bekreftet at den virkelig er uavhengig, men det kan virke slik. Tror http://www.rs-concept.com forhandler Apexi Siter '88 Audi 100TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3TQ Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Originally posted by clayman Noen som kan anbefale no bra av bakpotter til bilen ? erfaringer ? Har sett litt på supersprint. Hadde dette før på en Honda og var veldig fornøyd.. Men vil ikke at høres ut som no tordenvær, bare litt sportslig lyd.. Kjører jo tross alt en nyere Audi .. :) Noen som har prøvd noe bra sports-filter uten olje? noe som ikke fukker med MAP`en ..., Takker på forhånd for svar ... Har du byttet skjørtet bak? Eller skal du la utblåsen komme under det orginale skjørtet? Har A3 T Quattro 99' selv, og lurte på en effektpotte til den, men jeg gidd ikkje å spandere 3-500 kr, eller hva det nå koster. Simons potte er billig, men dårligere kvalitet enn de øvrige har jeg hørt. Men jeg er veldig i tvil om jeg skal bytte skjørtet bak, eller å skjære ut plass til røra i det orginale skjørtet. Kommer ikke til å la røra komme under skjørtet. Hva om man av en eller annen grunn vil ha på igjen det orginale anlegget, de røra peker jo ned, ikke rett bak, og da passer det jo ikke med den utskjæringa. Vet noen om bilder av dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Originally posted by clayman Noen som kan anbefale no bra av bakpotter til bilen ? erfaringer ? Har sett litt på supersprint. Hadde dette før på en Honda og var veldig fornøyd.. Men vil ikke at høres ut som no tordenvær, bare litt sportslig lyd.. Kjører jo tross alt en nyere Audi .. :) Noen som har prøvd noe bra sports-filter uten olje? noe som ikke fukker med MAP`en ..., Takker på forhånd for svar ... Jeg har RamAir Maxflow filter på bilen min. Skal visstnok være helt sikkert for LMM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Originally posted by clayman Noen som kan anbefale no bra av bakpotter til bilen ? erfaringer ? Har sett litt på supersprint. Hadde dette før på en Honda og var veldig fornøyd.. Men vil ikke at høres ut som no tordenvær, bare litt sportslig lyd.. Kjører jo tross alt en nyere Audi .. :) Noen som har prøvd noe bra sports-filter uten olje? noe som ikke fukker med MAP`en ..., Takker på forhånd for svar ... Ville kjøpt komplett rustfritstål anlegg å det filter med varmeskjol.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Eiwindw : Åssen bil har du? Blir det bra lyd.. ??? Har faktisk sett meg ut dette filteret ... kjøper det når det kommer penger inn i kassa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Originally posted by clayman Eiwindw : Åssen bil har du? Blir det bra lyd.. ??? Har faktisk sett meg ut dette filteret ... kjøper det når det kommer penger inn i kassa 00 modell Audi S3.. Lyden er veldig bra, får en skikkelig bra følelse av at det suges inn luft i ei jævlig fart :D Hører faktisk avlastningsventilen ganske godt selv om den resirkulerer lufta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Mai 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 kult.. t ror jeg må ha et sånnt et .. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by eivindw 00 modell Audi S3.. Lyden er veldig bra, får en skikkelig bra følelse av at det suges inn luft i ei jævlig fart :D Hører faktisk avlastningsventilen ganske godt selv om den resirkulerer lufta.. Jeg har oxo samme filtret.. :) Anbefales. På samme bil.... Hører dumpen min oxo.... :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by eivindw 00 modell Audi S3.. Lyden er veldig bra, får en skikkelig bra følelse av at det suges inn luft i ei jævlig fart :D Hører faktisk avlastningsventilen ganske godt selv om den resirkulerer lufta.. Åssen ventil har du? Forge? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by spewster Åssen ventil har du? Forge? Jepp, Forge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS Skrevet Mai 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Funker Forge ventilen bra ?? regner da med at dette er en resirk. ventil... ?? Hvem skaffer denne?? Virkning ?? lyd??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Mai 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2003 Originally posted by clayman Funker Forge ventilen bra ?? regner da med at dette er en resirk. ventil... ?? Hvem skaffer denne?? Virkning ?? lyd??? Funker greit den. Nå er ikke jeg noen ekspert på området, har ikke prøvd noe annet enn den original Boch ventilen. Den resirkulerer ja. Jeg kjøpte min hos TS Racing. Kostet vel 1400,- eller rundt der ferdig montert (ja er litt lat). Tror det er masse steder som selger Forge ventiler. Virkning? Tja visstnok skal man kunne oppleve mykere girskift og forskjeller i hvordan den holder på trykket tror jeg. Min gamle Boch ventil var gåen og laget en ufin lyd, så jeg har ikke noe særlig sammenligningsgrunnlag. Lyden er grei, men dette er vel hovedsaklig pga. luftfilteret. Tror ikke du vil oppnå samme lyd som en åpen dumpventil uansett. Hvis jeg har på radioen høyt, hører jeg den nesten ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg