Gå til innhold

Frontrute til Volvo 240 GLE

Ranger emnet


Rabagast1

Anbefalte innlegg

brukt front rute får du jo ikke kjøpt, dissa er limte, og svært vanskelige og ta ut uten og ødelegge dem...

 

Ikkje vanskelig, bare bruk pianotråd eller noe. Da er det ikke noe problem. Gjorde detta sjøl sist vinter.

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva med å ta det på forsikringa for 2000 kr? hvis man kjenner de som bytter ruta litt, kan man jo få til at de setter i 90+ rute kanskje? men da må man jo skaffe list..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tatt ut 3 ruter som jeg har liggende.. 2 hele og en med ei FIIN stjerne på passasjersiden, har ikke tatt meg tid å kaste den enda... er ikke vanskelig å få ut ruta, verre å få den inn.. jeg har ikke montert noen frontruter da.. men har fått hørt det fra en verkstedmann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du frontruter?

 

Står de tinga i Leirfjorden eller ute på Nesna?

Kjenner du til Odd Wang i Mosjøen? Han har jo Mekonomen, og brodern er gift med dattera hans, så derfor har jeg blitt en del av "familien":op

Dette gjør at jeg har verksted, og ofte fagkyndige folk til å hjelpe meg :op

Det eneste er at jeg skulle helst ha snakket med en på Mosjøen Glass Og Fasade, kjøpe lim og sånt gjennom dem, og høre hva de tar for monteringen. Han sa det ville bli 2000 uansett, men hvis jeg fikk gjort det på fritida sjøl blir det

bare ruta + lim/klips...

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du frontruter?

 

Står de tinga i Leirfjorden eller ute på Nesna?

Kjenner du til Odd Wang i Mosjøen? Han har jo Mekonomen, og brodern er gift med dattera hans, så derfor har jeg blitt en del av "familien":op

Dette gjør at jeg har verksted, og ofte fagkyndige folk til å hjelpe meg :op

Det eneste er at jeg skulle helst ha snakket med en på Mosjøen Glass Og Fasade, kjøpe lim og sånt gjennom dem, og høre hva de tar for monteringen. Han sa det ville bli 2000 uansett, men hvis jeg fikk gjort det på fritida sjøl blir det

bare ruta + lim/klips...

 

skal nå ha frontrute liggende.. men må "rydde" litt for å komme til delene, da de er lagret i fjøs... kan sjekke i hælga om de er like hele... kan hend at gamlingene har vært uforsiktige å skadet rutene.. men kan som sagt sjekke

 

har "dele" lageret å bilene stående i leirfjorn i fjøset/låve..

 

kjenner han karn på mekonomen;) bruker å stikke innom der når jeg får tid:)

almås auto er under mekonomen såe har handlet litt gjennom almås auto *verkstedet i leirfjorn* for det er farn til en kompis av meg som driver verkstedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe digg. Er alltid kos å kjenne folk som har plass :op

Odd Wang pleier ofte å dra tilbake på jobben etter middag og middagslur, så da, på kveldene, låner jeg gjerne garasjen med alt verktøy osv hvis jeg trenger :op

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe digg. Er alltid kos å kjenne folk som har plass :op

Odd Wang pleier ofte å dra tilbake på jobben etter middag og middagslur, så da, på kveldene, låner jeg gjerne garasjen med alt verktøy osv hvis jeg trenger :op

ja, det har hent at e e å wortex ha lånt verkstedet til farn hans, som har Almås auto å fått mekka litt der.. d e MYE meir koseli å stå inne mæ musikk å sjikkeli verktøy enn ute å knot.. been there done that.. :well

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår