Marvil Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Jeg er sikker på at ene maxi-taxien på Gjøvik har stylingfangere og sideskjørt (en sølvgrå Mercedes-greie for de som er kjent i området).. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Vet det går et par 500SE rundt i oslo, mon tro hvor langt de har gått på sine 20-25år? Også et par S-klasser fra 70tallet er sett, noen som vet km standen på disse? Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 jeg så 2 stik ML320CDi i oslo i går;) så vet jeg det er kjøpt en 2006mod mercedes S600 skal gå i oslo løpet av sommeren;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Jeg er sikker på at ene maxi-taxien på Gjøvik har stylingfangere og sideskjørt (en sølvgrå Mercedes-greie for de som er kjent i området).. :DStemmer det ,sølv ny Sprinter med styling. Pent er det ikke Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 S-klasse er jo ikke akkurat noe uvanlig syn som taxi da. Men ser en Bmw E65 taxi parkert på Nordkisa rett som det er. Tror ikke jeg er urealistisk hvis jeg tipper at det er en 730d. Stemmer nok bra det... Han har også hatt Mercedes ML med noe svære hjul og greier før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Har han ikke hatt gamle A8 og S-klasse W140 på den tida da de var nye også? Kan i hvertfall huske å ha sett mange tøffe taxi'er parkert der opp gjennom åra. Stemmer det... Han har vel en 8-10 taxier tror jeg... Sitter vel i styret i Øvre Romerike Taxi også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 går en Chrysler C300 i Ås, svart bil med tonaruter, skikkelig gangsta taxi! Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Stemmer det ,sølv ny Sprinter med styling. Pent er det ikke Ah, oki. :) Nei, om det er pent kan vel diskuteres. Vekker litt oppsikt vertfall.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 går en Chrysler C300 i Ås, svart bil med tonaruter, skikkelig gangsta taxi! så en slik en i oslos gater her på fredagen faktisk! har sett han før å, men da med vesentlig større felger(sommer) tøff bil, utradisjonell! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Rå taxi: :D - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Syntes taxi'n jeg kjører er feit nok jeg ;) mercedes sprinter med 270hk cdi maskin, 16 seter, full karaoke, alt tenkelig utstyr, sinnsyk komfort osv ;) cockpit alla' ett romskip ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Syntes taxi'n jeg kjører er feit nok jeg ;) mercedes sprinter med 270hk cdi maskin, 16 seter, full karaoke, alt tenkelig utstyr, sinnsyk komfort osv ;) cockpit alla' ett romskip ;) 270hk...? Vanlig 416 er det 156hk i, hvilken motor sitter det i denne da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 270hk...? Vanlig 416 er det 156hk i, hvilken motor sitter det i denne da...? er vistnok 270 hk utifra det som sjefen sier... bussen er sprek nok den... mere enn 156 hk ihvertfall... men åssen maskin veit jeg nå ikke... stort drog, kommer seg utrolig fort opp i fart med henger og fult lass Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 er vistnok 270 hk utifra det som sjefen sier... bussen er sprek nok den... mere enn 156 hk ihvertfall... men åssen maskin veit jeg nå ikke... stort drog, kommer seg utrolig fort opp i fart med henger og fult lass Det går rykter om at slike tekniske spesifikasjoner står oppgitt i vognkortet.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Det går rykter om at slike tekniske spesifikasjoner står oppgitt i vognkortet.. :) joda, hørt snakk om det samme ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg