Gå til innhold

Råe taxier!?

Ranger emnet


Rekord

Anbefalte innlegg

Syntes taxi'n jeg kjører er feit nok jeg ;)

 

mercedes sprinter med 270hk cdi maskin, 16 seter, full karaoke, alt tenkelig utstyr, sinnsyk komfort osv ;)

 

cockpit alla' ett romskip ;)

 

DSCF2014_medium.JPG

 

 

 

Må bare legge til at det der er ny-typen maxi-taxi de kjøper inn over hele landet atm tror jeg. Bor i Mosjøen, er vel en 10-15 taxier i byen max, noen volvo av forskjellige slag, noen mercer og to toyota faktisk.

Men den maxitaxien kom uka før jul eller noe sånt, ferdig med prøveskilter :op

Har fått skikkelige skilter nå da. Men er visst noe de satser på overalt har jeg hørt..

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne regner jeg med:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=5930744&sid=1a02JJrei237464&pos=15&tot=56

 

Tøff den da, 216 må jo gå bra og

 

Niks, er ikke den der. Den jeg så var koksgrå (mørk) Men tøff den der å:)

Runar

-84 Golf 1,6

-85 Mercedes 230TE 123-serie (til salgs)

-93 Golf TDK (solgt)

-83 Audi 80 CL, -86 CC, 83 CD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være uøkonomisk å kjøre disse bilene for sjåførene? Det er jo tøft såklart, men hva så? Det samme gjelder jo forsovidt for kjøreskoler. Nesten krig om elevene.

 

Taxiprisen er dyr nok fra før..

 

føler du taxi prisen er for dyr? av de pengene du betaler for en tur så skal det dekke km på bilen , drivstoff, lønn til sjåfør samt alt annet av utgifter... så selv som taxi sjåfør så syntes jeg igrunn takstene på taxi er alt for billig ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sommertreff på ACR i fjor, tror det var høst-treffet var det jo en Audi STV, (Husker ikke modell) som hevda seg ganske høyt oppe i dB-Draget, som gikk som Taxi på en eller annen liiiiiten lokalplass oppi nord.

 

(GAL mann bak rattet, satt inni bilen under konkuransespilling i høyere klasser, husker ikke dB-tall men han må vær døv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler du taxi prisen er for dyr? av de pengene du betaler for en tur så skal det dekke km på bilen , drivstoff, lønn til sjåfør samt alt annet av utgifter... så selv som taxi sjåfør så syntes jeg igrunn takstene på taxi er alt for billig ;)

Den er for dyr ja!

Kostet meg og en kammerat 270kr for en taxi tur fra byen og hjem, det er snakk om 8km. og det tok han under 10min og kjøre dit. så dyrt, ja det er det!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er for dyr ja!

Kostet meg og en kammerat 270kr for en taxi tur fra byen og hjem, det er snakk om 8km. og det tok han under 10min og kjøre dit. så dyrt, ja det er det!

 

Ja, det er dyrt å kjøre taxi. Men at det koster å leie privatsjåfør med egen (og stort sett fin..) bil sier seg jo selv. Og av de 270 kronene dere betalte så går ca 70 inn på (leie)sjåføren sin konto. Så det nytter ikke akkurat å klage til ham/hun heller.

e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår