Azzido Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 I høyanger hadde franken taxi tildigere en s600. Taxiskiltet var garantert 250Km/t. Skiltet sto på taket da taxien gjikk inn i høyangertunnelen. Det gjorde ikkje det da den om ut igjen. Seier kanskje litt om farten? Han har også et par e320 cdi 4-matic rullende rundt i høyanger. Ganske så hefti bunndrag i dei også. så skiltet er garantert å holde i 250km/t ja? bullshit... jobber selv med taxi og det her stemmer ikke... så den får du nok ro deg lenger ut på landet med... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 da må du finne ut hvor det skiltet selges...må ha meg et slikt her får du tak i skiltet, men om det holder i 250km/t som ett vist hue her påstår er tvilende... veit om skilt som har flagra av i både 160 osv... http://www.odi.no/Taxibutikken/ Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Dette er den gamle typen med to magneter under,disse skilta kan jeg garantere at ikke holder til 200Km/t engang. finns en annen type som står på en gummimatte meg mange små neodymmagneter disse er bedre men fremdeles ikke Garantert over 200km/t derfor vil jeg at noen legger frem en adresse på hvor jeg får kjøpt en slike lampe. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Dette er den gamle typen med to magneter under,disse skilta kan jeg garantere at ikke holder til 200Km/t engang. finns en annen type som står på en gummimatte meg mange små neodymmagneter disse er bedre men fremdeles ikke Garantert over 200km/t derfor vil jeg at noen legger frem en adresse på hvor jeg får kjøpt en slike lampe. hadde vært morro å sett en taxilampe som takla 250km/t ja ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Taklampa på maxiene våre takler sikkert 250km/t(er boltet fast i takstativet) men det er vel værre med bilen:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Han hadde også en CL600 cab registrert som drosje en periode En hva for noe sa du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 En hva for noe sa du? det er en mercedes,vis det var det du lurte på! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hvor en får tak i skiltet vet eg ikkje. Men går ut i fra at nummeret ligger på telefonkatalogen.no :rolleyes: Det er vell forresten andre luftmotstandsforhold i en tunnel også da, uten at eg vet noke særlig om det. Eg vet ikkje mer en det eg har skrevet. Så sånn er det. Men uansett fet taxi ivertfall. Siter 96 Volvo 855 2,5 10V Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla) Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350 Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hvor en får tak i skiltet vet eg ikkje. Men går ut i fra at nummeret ligger på telefonkatalogen.no :rolleyes: Det er vell forresten andre luftmotstandsforhold i en tunnel også da, uten at eg vet noke særlig om det. Eg vet ikkje mer en det eg har skrevet. Så sånn er det. Men uansett fet taxi ivertfall. så en taklampe skal klare 250km/t i tunnel, men ikke på landevei i følge produsent? heh Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 det er en mercedes,vis det var det du lurte på! En CL600 Cab har aldri Mercedes stått for :hello: CL600 er en stor fireseters luksuscoupe! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 det er en mercedes,vis det var det du lurte på! Jeg vet hva en Mercedes er. Men det er ingen Mercedes som heter CL600 cab. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Dette er den gamle typen med to magneter under,disse skilta kan jeg garantere at ikke holder til 200Km/t engang. De holder 190... :D Men sånn skal mann ikke kjøre med en drosje skal mann vell? damndamn Tenk å flaut å komme til eigeren når du skal levere oppgjøret.. også "Eeehh.. Jeg har mista taklampa di jeg.. Den blåste av....." hehe Hvor stor fart de tåler kommer sikkert veldig ann på vinkelen de er montert i også.. Ser noen av w211 mercene setter taklampa helt bak ved bakruta.. og da blir vinkelen ikke så rett som når den står lenger oppå taket.. og da tåler de nok en høyere hastighet før de flagrer av.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 det finnes Mercedes CL600 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 det finnes Mercedes CL600 Ikke uten tak slik det påstås her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thamule Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 så en taklampe skal klare 250km/t i tunnel, men ikke på landevei i følge produsent? heh Kan ikkje sjå at eg har skreve det, viss det var det du mente. Siter 96 Volvo 855 2,5 10V Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla) Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350 Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg