Gå til innhold

Råe taxier!?

Ranger emnet


Rekord

Anbefalte innlegg

I høyanger hadde franken taxi tildigere en s600. Taxiskiltet var garantert 250Km/t. Skiltet sto på taket da taxien gjikk inn i høyangertunnelen. Det gjorde ikkje det da den om ut igjen. Seier kanskje litt om farten?

 

Han har også et par e320 cdi 4-matic rullende rundt i høyanger. Ganske så hefti bunndrag i dei også.

 

så skiltet er garantert å holde i 250km/t ja? bullshit...

 

jobber selv med taxi og det her stemmer ikke... så den får du nok ro deg lenger ut på landet med...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er den gamle typen med to magneter under,disse skilta kan jeg garantere at ikke holder til 200Km/t engang.

 

finns en annen type som står på en gummimatte meg mange små neodymmagneter disse er bedre men fremdeles ikke Garantert over 200km/t derfor vil jeg at noen legger frem en adresse på hvor jeg får kjøpt en slike lampe.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den gamle typen med to magneter under,disse skilta kan jeg garantere at ikke holder til 200Km/t engang.

 

finns en annen type som står på en gummimatte meg mange små neodymmagneter disse er bedre men fremdeles ikke Garantert over 200km/t derfor vil jeg at noen legger frem en adresse på hvor jeg får kjøpt en slike lampe.

 

hadde vært morro å sett en taxilampe som takla 250km/t ja ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor en får tak i skiltet vet eg ikkje. Men går ut i fra at nummeret ligger på telefonkatalogen.no :rolleyes: Det er vell forresten andre luftmotstandsforhold i en tunnel også da, uten at eg vet noke særlig om det.

 

Eg vet ikkje mer en det eg har skrevet. Så sånn er det. Men uansett fet taxi ivertfall.

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor en får tak i skiltet vet eg ikkje. Men går ut i fra at nummeret ligger på telefonkatalogen.no :rolleyes: Det er vell forresten andre luftmotstandsforhold i en tunnel også da, uten at eg vet noke særlig om det.

 

Eg vet ikkje mer en det eg har skrevet. Så sånn er det. Men uansett fet taxi ivertfall.

 

så en taklampe skal klare 250km/t i tunnel, men ikke på landevei i følge produsent? heh

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den gamle typen med to magneter under,disse skilta kan jeg garantere at ikke holder til 200Km/t engang.

 

De holder 190... :D

Men sånn skal mann ikke kjøre med en drosje skal mann vell? damndamn

Tenk å flaut å komme til eigeren når du skal levere oppgjøret.. også "Eeehh.. Jeg har mista taklampa di jeg.. Den blåste av....." hehe

 

Hvor stor fart de tåler kommer sikkert veldig ann på vinkelen de er montert i også.. Ser noen av w211 mercene setter taklampa helt bak ved bakruta.. og da blir vinkelen ikke så rett som når den står lenger oppå taket.. og da tåler de nok en høyere hastighet før de flagrer av..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår