Gå til innhold

Råe taxier!?

Ranger emnet

Rekord

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tynnere luft, mindre luftmotstand i tunell. Så takkler sikkert 240 på landevei og 250 i tunell da :lol

Er kalr over dette, men har ikkje hevda noke anna, så ser ikkje helt relevansen i innlegget, men det er vel kanskje ikkje mi oppgave å avgjere den.

Om bilen heter cl600 eller sl600 er vel av mindre betydning. Ganske lett å gå seg vill i benevnelsene til Mercedes. Poenget er at Franken kjøpte, og registrerte en Mercedes 600 cab på midten av 90-tallet. Også meget mulig at lampa takka for seg før bilen var oppe i 250, noen som har tenkt på det?

Taxien var da ikkje en cab? :confused:

96 Volvo 855 2,5 10V

Stylet med hällsjö og erebuni(blå og lilla)

Sinfoni 45.2X & Phoenix Gold ZX350

Seas Lotus Performance(6,5")& 2 stk Morel Elate 10"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også meget mulig at lampa takka for seg før bilen var oppe i 250, noen som har tenkt på det?

er jo nettopp det "vi" vil frem til....her ble det brukt som en verifisering av hastigheten da takampa var garantert opp til 250km/t.

det jeg lure mest på er jo hvilket suppehue det er som legger avgårde med en taxi i slike hastigheter uansett????

god reklame for yrket vårt dette...er jo faen ikke å vente at politiet enkelte plasser jakter på drosjer hvis det er slik de kjører.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kalr over dette, men har ikkje hevda noke anna, så ser ikkje helt relevansen i innlegget, men det er vel kanskje ikkje mi oppgave å avgjere den.

Taxien var da ikkje en cab? :confused:

Er klar over det, men han hadde en cab som også var taxiregistrert, huska du ikkje det? Den som var i tunellen var s600. Den går i Vadheim enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har taxi-skilt hjemme jeg bare å komme med bil så monterer vi det...med takstativ.

Den råeste taxin må vel være laurelen med 421/451 hk(hører begge tall), men dn går jo ikke.

Ellers var jo den mamma kjørte feit, var Den superspreke 1989(overligger og greier) Subaru 1800 GL, luxusbilen over alle.....

Er det noen plasser det går Granada som taxi, siste jeg vet om var den hvite på ulefoss, den hadde gått ett stykke.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo nettopp det "vi" vil frem til....her ble det brukt som en verifisering av hastigheten da takampa var garantert opp til 250km/t.

det jeg lure mest på er jo hvilket suppehue det er som legger avgårde med en taxi i slike hastigheter uansett????

god reklame for yrket vårt dette...er jo faen ikke å vente at politiet enkelte plasser jakter på drosjer hvis det er slik de kjører.

Bilen var ikkje brukt som taxi under galmannskjøringen da.

Men skal kanskje legge til at "alle" ungdommer i høyanger er i Høyangertunnelen og topper bilene sine. Det har likosm blitt slik. Har vert med i 220 i høyanger tunnelen eg, så villkjøring der er et kjent fenomen.

Er klar over det, men han hadde en cab som også var taxiregistrert, huska du ikkje det? Den som var i tunellen var s600. Den går i Vadheim enda.

Cabben husker eg ikkje, men har sett en s600 av og til så kan stemme det at den går i vadheim. Han sjølv som har den da, eller noken andre?

Fet den der peugeoten da, med belter. Den som var med i taxifilmene?

96 Volvo 855 2,5 10V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så han hadde lampa på taket bare på skøy da tenker jeg.

nei vedkommede burde vært tatt fra kjøreseddel og førerkort på livstid

Fordi han kjørte for fort i en taxi?

eller

Fordi han kjørte for fort?

96 Volvo 855 2,5 10V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La berre fram en historie om bilen eg. Og den blir protestert på. Men diskusjonen har i grunn nesten ødelagt stråden. Beklager for det.

Vi dropper diskusjonen her og tar det heller over pm i så fall.

96 Volvo 855 2,5 10V

Lenke til kommentar
Del på andre sider