CorraDon Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg og en kompiss gikk over et nyinnkjøpt ledningsnett med fuelrail, fpr osv, og da jeg så nærmere på FPR'en så jeg at det var printet inn 944 på ene siden. Serienummeret står på andre siden, men noen som har et serienummer slik at jeg kan sjekke om dette er en 3,5 bar FPR? Hadde vært supert;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg og en kompiss gikk over et nyinnkjøpt ledningsnett med fuelrail, fpr osv, og da jeg så nærmere på FPR'en så jeg at det var printet inn 944 på ene siden. Serienummeret står på andre siden, men noen som har et serienummer slik at jeg kan sjekke om dette er en 3,5 bar FPR? Hadde vært supert;) Du får se om dette hjelper: Note: required 3.5 bar fuel pressure regulator -Part # is Bosch # 0 280 160 263 -- Porsche Part #: 944 110 198 03 Fra SNS sine sider. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Ahh, takk takk! Skal sjekke senere jeg;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 du kan jo også måle den med trykkluft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ja, vet, men tenkte å høre her, så slipper jeg;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg