Gå til innhold

Legger ut prosjektet mitt en gang til..

Ranger emnet

Golfy

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det vel egentlig bestemt at jeg kjøper gewinde til denne,slik at jeg får pressa den skikkelig ned mot bakken.

Så hvis noen er interessert i cobra senkesett som senker 60mm foran og fra ca 20mm-60mm bak så si i fra. Dette har har vært på bilen siden juli 2005. Ikke mye brukt. Er vel 3 eller 5 års garanti på disse. Nytt kostet det 4300kr. Selger også felga som er på sommerbildene over her. Nytt i april i fjor. Dekka ser nesten ikke brukt ut. Felga er som nye. Gi bud!

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ting begynt å skje. Hvertfall på papiret :peace:

Har lagt inn bud på gewinde på ebay. Regner med at jeg får det. Har kjøpt inn duxola (malingsfjerner),stålull,pussepapir og litt diverse så nå skal jeg begynne med felgene. Har pusset litt på en felg allerede og det blir bra. Må bare vente på litt varmere vær og litt ekstra arbeidslyst så skal nok felga bli blanke. :w00t

Men hvilken farge bør jeg ha på senteret i felgen? Svart,sølv eller mørk grå? Noen som gidder å photoshoppe litt så jeg får se?

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lei av snøen jeg! vil ha sommer! snøen setter seg i felger. og bremsene gjør at snøen smelter.. og da blir det ubalanse til de grader.. vondt å ligge i 80 da gitt

Ikke alene om å være lei vinteren. Bremsen fryser på over natta. Her om dagen var jeg så glup at jeg parkerte med brekket på over natta. Kaldt ute + brekket på = bli tauet opp på hovedveien av traktor Devil Hadde ikke sjans til å komme opp bakken der jeg bor, uten hjelp. Så nå skal nok ikke brekket stå på flere netter, tror jeg. Pluss at bremsene foran fryser å da, så man har jo ikke ordentlige bremser før man har kjørt i 10 min. Huff, vinterdritt. Senest i stad så måtte jeg fjerne bortimot 74kg snø og is i fra felgene mine, enda så ristet det til de grader! Ser frem mot sommeren nå ja:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Handla supersport ja. Fikk det for 2700kr fra tyskland så da var det ikke så mye å lure på. Har hørt at det blir stivt ja,men får bare prøve meg frem litt. Bilen min er ganske stiv fra før av, så er vant til det. Mye har har du skrudd ned ditt da?

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider