Kane Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Nei de fleste her oppe har ikke slike biler men det er relativ høy faktor av autofili her oppe... by the way... min EVO som det er bilde av... :hello: Artige greier, det må da være helt riktig med 4WD og turbo på et sånt sted? :D Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 at de fleste har slike biler på svalbard Det er 1197 registrerte biler på Svalbard. Av disse er det 1stk Evo9-2006, 1stk WRX-2001, 1stk WRX Sti Prodrive-2002, 1 stk WRX STi-2004 og 1stk WRX Sti-2006. Da har du 1192 biler igjen..........! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Bare et lite spørsmål. Er det samme regler for ombygging der oppe, eller gir dem generelt bare faen? Virker liksom som en slags fristad, og da er vel det meste mulig? Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Lite ombygging sånn generelt og regler/krav må oppfylles her og.Vi har jo en forenklet PKK. De ser igjennom småbygginger som kufangere, lys, dekk etc.Er derfor jeg holder på med en Toyota Hi-Lux også ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Så du vil ikke få noen problemer med 4 ekstralys i kufangeren 4 på bøyla, skikkelig heving og svære dekk på Hi-Lux? Mens oppgraderte bremser og motor på en WRX er et problem? Går ut i fra at senking ikke er noe sjakktrekk der oppe uansett. :D Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Er ikke noe problem nei, har 33" på gang til Hi-Luxen og noe hevegreier. De sier heller ikke noe på oppgraderinger av motorer og slikt.Har jo ikke avgifter her så de er ikke så strikse med å hanke inn avgiftskroner ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Nei de fleste her oppe har ikke slike biler men det er relativ høy faktor av autofili her oppe... by the way... min EVO som det er bilde av... :hello: Du er samma person som Evil på Evo.no regner jeg med? eller så begynner jeg å lure kraftig på hva som skjer der oppe aneglsmili Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Du er samma person som Evil på Evo.no regner jeg med? eller så begynner jeg å lure kraftig på hva som skjer der oppe aneglsmili Hmm, samme bil.. Samme nick.. Samme bosted.. Nja, det kaaaan jo hende det er han. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Du er samma person som Evil på Evo.no regner jeg med? eller så begynner jeg å lure kraftig på hva som skjer der oppe aneglsmili Ikke samme kar. VIking kjører impreza, Evil kjører den svarte evo`en. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ikke samme kar. VIking kjører impreza, Evil kjører den svarte evo`en. Vel, nå var det jo "Evil" som var quota med det spørsmålet da. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Nei de fleste her oppe har ikke slike biler men det er relativ høy faktor av autofili her oppe... by the way... min EVO som det er bilde av... :hello: Gratulere så mye med bilen! Vet følelsen mdu får av å kjøre dine første mil i en :D mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Gratulere så mye med bilen! Vet følelsen mdu får av å kjøre dine første mil i en :D mvh Ja har runda 270 mil med min nå... Er like skøy vær dag å :driving Livet før og etter evo... hehe... Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ja har runda 270 mil med min nå... Er like skøy vær dag å :driving Livet før og etter evo... hehe... Sangen "hooked on a feeling" får ny mening med evo i garasjen :D Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evil Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Det er sant det... gleder meg til sommern og tørt føre og bane... Siter - Audi A6 Avant 2.7 TDI V6 -05 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=135684 - Død EVO IX -06 GSR Ride EVO IX with pride... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ikke samme kar. VIking kjører impreza, Evil kjører den svarte evo`en. Hehe.. lese en gang til etter at brillene er pusset. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg