Gå til innhold

320i 86 mod

Ranger emnet

Sleminem

Anbefalte innlegg

Tjohopp!

Da var jeg tilbake igjen med mine totalt intelligente spm igjen. Jeg kvitta meg med min andre bmw, en 318is pga rust og masse ULYDER fra motoren.

Kjøpte meg så en 320i, men ubetydelig lite med rust og og litt motor lyd.

For meg høres det ut som det er ventiler eller en kamaksel som begynner å bli sliten.

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre. Bytte topp? Sette den inn på verksted eller skru selv.

Jeg vil gjerne ha noen ideer på hva som er best å gjøre, uten at det koster skjorta til en stakkar. Er det noen som har byttetopp som er i orden?

Jeg er dessuten på jakt etter flere deler som, grøftelys, skjørter rundt om og felger. Men alt etterhvert.

Så hvis du kan no om motor, så skrik ut å pm meg.

Trenger all hjelp jeg kan.....

Jeg vil drepe casioen min :ex_machin

Fryser i hjæl på vintern, koser meg på sommer`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er så kjent med problemer og eventuelle feil ved motoren, bør du spørre noen venner eller kjente med peiling om å stille en diagnose.. Å parkere bilen på verksted koster mye penger, spesielt hvis du ber de om å bare reparere på måfå, kontra å be dem å gjøre en spesifikk reparasjon. Avtal pris på frhånd iværtfall!

Bravo, Mike, Whiskey!

-E30 327 turbo

- 97 Octavia 1,9tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk justert ventilene på min 89mod 320i + bytta en simmering på kammen og det vart kostende rundt 2500kr på verksted! prisen variere vel litt mellom verksted... bilen høres fin ut nå, men om kammen er utslitt vill det vel ikke vare så lenge før tikkingen kommer tilbake tenker jeg. mest langvarige og holdbare er vel å bytte kam vil jeg tro.

87 Volvo 240 GL B230K

240 = GO 40

Lenke til kommentar
Del på andre sider