Fres Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 hmm... det har jeg ikke tenkt på.... fikk meg plutselig bostedsaddresse hos bestemor :p Hehe, ikke så dumt det :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cecilie Dahl Skrevet April 17, 2013 Rapporter Share Skrevet April 17, 2013 Heisann, søkte litt på forumet men fant ingen tråder om forsikringskalkulatorer. Har planer om å bytte forsikring på skroten, synes 4800,- for delkasko 12 000km og 4000 i egenandel på en 1.6 95mod er litt drøyt... Har ikke en dritt med ekstrautstyr heller... Hva betaler dere andre? Gi gjerne linker til kalkulatorer! eks http://www.gjensidige.no/bilkalkulator/ Hei! Her er en nylansert side hvor du kan sende inn anbud for å få gratis anbud på forsikring: Forsikringsavtale.no - Forsikringsavtale | Få anbud på forsikring | billig forsikring | bilforsikring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodge Ram-BO Skrevet Mai 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2013 (endret) Anbefaler å legge forsikringene ut på anbud, da får du med rabattene som selgerne gir, noe du ikke får på kalkulator sidene... har selv brukt totalanbud og fikk vesentlig bedre priser der, enn på f.eks finansportalen. link: https://www.totalanbud.no/forsikring Endret Mai 6, 2013 av Dodge Ram-BO Siter IF YOU CAN'T RAM IT - DODGE IT, THEN GO OUT OF THE CAR AND KILL IT WITH YOUR FISTS !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fetpelle Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 æ har bestandi fått en sykt god pris til min fyr jag har i storebrand. uansett er det aldrig noen som matchet han i pris på bil :D hvis æ hade noen som var gira på en god pris var det bare og dele ut numre sa han så pm så får ni det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZynThraX Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Må si jeg ble skremt over forskjellen mellom if og de andre. De fleste andre lå noe lunde likt, men if skulle ha 12000 mer i året for sammw forsikring. Siter Audi A4 Avant B8 2.0 TDI 2008 (143hk) Tidligere hatt : Honda Accord 2.0 EXi 1992 (133hk) VW Passat 1.9 TDI 2001 (110hk) Audi A4 B6 1.9 TDI 2002 (131hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg