Gå til innhold

Awsome rally complication

Ranger emnet

Figgi

Anbefalte innlegg

Mange stygge crash der ja.

Men har aldri skjønt meg på hvorfor nesten alle tilskuere står så nært vegbanen når dei veit hvor gale det kan gå.

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævli mange som kjørte av på samme sted......(les:førerfeil)

Avkjøring – relativt ofte forekommende fenomen i rally. Betydning; kjøre ut av veien (i motsetning til å kjøre på den). Mange forskjellige årsaker til Avkj. – som oftest feil av fører (se: Fører og/el. Førerfeil)

Førerfeil - Feil begått av fører under kjøring, som oftest pga. overvurdering av egen kompetanse og teknikk. Konsekvensen av Førerf. blir i de fleste tilfeller avkjøring og/el. rulling (se: Avkjøring el. Rulling), materielle skader, tømt lommebok og såret stolthet. Førerf. har en tendens til å bli fort glemt, bortforklart eller rett og slett benektet.

Rulling – oftest resultat av førerfeil (Se: Førerfeil). Kan skje på eller utenfor veibanen, forlengs, sidelengs eller baklengs. Akrobatisk handling, der bilhjulene forlater veibanen og bilens tak en eller flere ganger berører underlaget. Medfører ofte store materielle skader og kostnader og masse bortforklaringer/unnskyldninger fra fører.

2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges

1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange heftige krasj her ja. Så ganske ille ut med den 242'n som mer eller mindre bretta seg rundt eit tre. Stakkars kartleser..

Ja det satt jeg og tenkte også :oohh

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævlig rå film, men sikkert veldig vondt for di folka da..... har dere sett den filen hvor d er en ascona som ruller 9 og en halv gang rundt da? d ble kalt for århundrets rundkast, hehe den var sjuk lixom

den filmen der en Japaner sitter og teller høyt antall ganger den ruller?

vertfall om det var den, så rullet den 10 gangerm sinnsyk tøff film.

Vw Golf Highline 01'

(x) Subaru Impreza gt 99'

(x) VW polo 96'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den filmen der en Japaner sitter og teller høyt antall ganger den ruller?

vertfall om det var den, så rullet den 10 gangerm sinnsyk tøff film.

hehe ja d er nok den, men jeg så den crashen på den filmen som heter¨helt på trynet¨....d er 9 og en halv gang rundt assa.... man får se d i slow motion og da telte jeg 9 og en halv gang.... så på den flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider