Gå til innhold

Billige bil deler i norge.... Ikke LITT en gang!!!

Ranger emnet

Swidish

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ascona

Hva koster biler i Danmark i forhold til i Norge?

Jeg vet svaret jeg, men tenkte at du skal få lov til å finne det ut på egenhånd, du blir nok overrasket.

Forelsket i danmark?

Tenkte på det andre landet det var billig øl i jeg da.....(tyskland) og for å ikke glemme østerike.

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Forelsket i danmark?

Tenkte på det andre landet det var billig øl i jeg da.....(tyskland) og for å ikke glemme østerike.

Så du bruker 2 av de landene i EU der det er billigst å ha bil, og bruke bil, så sier du at det er så mye dyrere i Norge å kjøpe bil enn i EU..

Tulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Hehe, skulle kjøpe en servoslange til en 740 på Volvo her om dagen. En liten duppeditt, ca 1 meter med gjenger i endene. Joa, den kosta 1490,-!!!!

WOOOOOOOOOW!!!!! Regna med 200 jeg..

Bare vær glad det ikke er en turbovariant, og du måtte skifte slangen mellom luftmassemåler og turbo, med en liten avstikker til resirkulasjonsventilen..

Pris? Ca 2k

Eller en kjøleslange på ca 30cm med en forgrening til turboen.. Pris? Ca 900,-

I praksis betaler man selvsagt ikke såpass, man pruter på de prisene, forhandleren tjener ALT for mye på enkelte deler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du bruker 2 av de landene i EU der det er billigst å ha bil, og bruke bil, så sier du at det er så mye dyrere i Norge å kjøpe bil enn i EU..

Tulling.

Ta å les det du skreiv der 2 ganger......bare spørre om en ting jeg er du helt fjått???

Du drar frem at jeg nevner de to billigste og men nevner ikke du et av de dyreste+++

:pimp EYE CANDY :pimp

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Ta å les det du skreiv der 2 ganger......bare spørre om en ting jeg er du helt fjått???

Du drar frem at jeg nevner de to billigste og men nevner ikke du et av de dyreste+++

Helt riktig, jeg nevner DET dyreste landet å kjøpe bil i i EU, for å bevise at EU medlemskap ikke har noen påvirkning på bilpriser, altså for å motbevise din påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboXs

syns dette er for dumt. det fins pirat deler og det går ann og lage litt selv.

tror nok tess lager en slik slange til deg for mindre enn 1498kr

Dro på høggern å fikk tak i en til 200 jeg..

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoler ikke så mye på høggere, skulle bytte starter på bmwen min så jeg stakk innom høggern å fant en, men den funka jo ikke, så jeg bytta den men den nye funka heller ikke.... fjerde starter'n funka.... hater å bytte starter..... og forestten: Norge skulle vært under svergie fortsatt... Da hadde det vært greit å ha bil her:D :D

PUSS!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Kongen (OK, vår er ikke helt på høyden alltid han heller, men dog...)

Flagget. (Sier ikke mer.)

17 mai.

Fjell & fjorder.

Olje.

Men selvfølgelig, dere har:

Stenmark.

Abba (jaja, hadde.)

Saab (jaja, hadde.)

Volvo

++

Altså, Kongen er vel grunn nr. 1 til å være underlagt Sverige!

Fyren er jo bilentusiast uten sidestykke!

(Og kjører gris som få)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Kongen (OK, vår er ikke helt på høyden alltid han heller, men dog...)

Flagget. (Sier ikke mer.)

17 mai.

Fjell & fjorder.

Olje.

Men selvfølgelig, dere har:

Stenmark.

Abba (jaja, hadde.)

Saab (jaja, hadde.)

Volvo

++

burde vel legge til (jaja, hadde.) etter Volvo også... siden det er Ford som eier dem nå... eller... nei... lastebil delen av Volvo er fortsatt Svensk.... ikke hør på meg... jeg bare babbler...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Kongen er vel grunn nr. 1 til å være underlagt Sverige!

Fyren er jo bilentusiast uten sidestykke!

(Og kjører gris som få)

Han er jo ikke helt borte kongen vår heller! Sleipingen greide til og med å snakke seg fra det! Det står det respekt av.

Men for all del, svenske damer tåler å bli sammenlignet med det meste! (Jeg fant meg ei fra det norske sørland jeg da!)

Svensk øl? Tja, det er jo billigere, men du må jo på polet for å få tak i noe en ordentlig volum%.

Svensk bilkultur ER bedre enn vår. Ikke mye mer å si om den saken......

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider