primera_råner Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt fjærbeinslager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primera_råner Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 og noen som vet hvordan dette lageret ser ut. har blitt veldig forvirret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Prøvd hos Nissan forhandleren? Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Er det bærekule det er snakk om her? Eneste lageret eg klare og se for meg, er hjullagrene. Som sitter rundt der med fjærbeinet.. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo940tic Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Det er vel spindellager du mener.. Husk bytt tettering og kopp når du først bytter lager... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 http://www.auto-supply.no happyhappy Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Det er også et lager i nedre del av fjærbeinet (trodde det hette svinglager). Skifta det på min for et par år siden og tror det kosta rundt 1200kr pr side hos Nissan, men det var noen standard SKF kule eller rulle lager viss jeg ikke husker feil, så du kan sikkert få kjøpt det billigere en plass der de selger SKF lager. Husker ikke noe nr på lageret dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 I opphenget til "Third Link" armen? Der navet henger fast i opphenget? Har aldri kikt oppi der, viste ikkje det var no lager der. Ellers er det vel stort sett bare foringer. Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Det er også et lager i nedre del av fjærbeinet (trodde det hette svinglager).Skifta det på min for et par år siden og tror det kosta rundt 1200kr pr side hos Nissan, men det var noen standard SKF kule eller rulle lager viss jeg ikke husker feil, så du kan sikkert få kjøpt det billigere en plass der de selger SKF lager. Husker ikke noe nr på lageret dessverre. øhm, kan du skaffe en tegning eller sprengskisse som viser dette lageret? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Kan hoste det opp eg. :bump Er nødt til og være dette han mener. 2 kulelagre. Så, noen som har målene på akslingen og hullet? Kanskje dem har noe "liggende" på jobben til en gang eg trenger og skifte! Devil Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Det er de lagrene jeg mener. Lit seient svar men har vert bortreist med jobben i 1-1/2 uke. Dimen på akslingen og hullet husker jeg ikke dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg