EspenS Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hvor er denne bilen når det er breisladd på rudskogen?? :eek: likte den filmen! happyhappy Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Rå film! Bedre enn alle svensker jeg har sett til å kjøre i hvertfall. Få han til å komme til rudskogen ja.. ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Drag og drift!! yodude dette liker jeg å se. fett bygg. litt sleeper-preg, med lite utvendig styling. Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvokid Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 syke syke bil :pray ... Volvo på sitt beste :popcorn Siter - Volvo 940 LT, 1997 modell - - Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) - Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyttekassa Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 ingen som gidder å legge ut en codec? orker ikke lete selv:P Siter Bruksbil: Golf 5 TDI 4-motion Banebil: Audi 90q (x-audisentrum) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 ingen som gidder å legge ut en codec? orker ikke lete selv:P http://www.divx.com Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 ingen som gidder å legge ut en codec? orker ikke lete selv:P BRUK SØKEFUNKSJON FFS!!! OMG! yodude yodude Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Denne bilen likte jeg. Imponerende kjøring var det også, særlig driftingen! yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdy2greddy Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 ingen som gidder å legge ut en codec? orker ikke lete selv:P hahahahahahahahaha nice sondre.. VLC da vettu.. nabben Siter finn formelen for $=hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hedberg Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hvor er denne bilen når det er breisladd på rudskogen?? :eek: likte den filmen! happyhappy Den bilen är såld. Men rudskogen kanske får sig ett besök av hans nya projekt. Vem vet? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 damn! nice!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 niiiiiiiiiiiice. går turbocontaineren en høy gang den der. jeg var så frekk at jeg linket den til et amerikansk volvo forum. de stakkars folkene der tror at å bytte til kon filter og sette på andre felger gir dem den ultimate sleeperen.. :usa: Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Laster ned, endelig! :D 740Power! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Noe så vanvittig rått! Jeg sitter her og ler, det var så rått! :pray yodude Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hedberg Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Noe så vanvittig rått! Jeg sitter her og ler, det var så rått! :pray yodude Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg