Pudding Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Seriøst rå bil. Anngående filmen hedberg: Bra rulle, men den bilen var jo så rå at den lager action uansett film.. :D Deilig panorering over motoren, det var digg. Filmen fra den sladdinga i 8 tall på den trailerplassen var litt for statisk dog.. du hadde bare en alternativ vinkel og den var jo litt rart klippet inn følte jeg. Her kunne du har laget litt mer action med flere vinkler.. mulig litt inboard også.. eller noe kamerarigg på bilen :) Også var det litt lite helhet muligens. bare fire helt uavhengige videoklipp, drift, bane, drag og vei.... Rått var det, men ble litt brutale overganger bare :) Filmen var rå, og dette er bare noen tanker som fallt meg inn i hodet :) -Pudding Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hedberg Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Seriøst rå bil. Anngående filmen hedberg: Bra rulle, men den bilen var jo så rå at den lager action uansett film.. :D Deilig panorering over motoren, det var digg. Filmen fra den sladdinga i 8 tall på den trailerplassen var litt for statisk dog.. du hadde bare en alternativ vinkel og den var jo litt rart klippet inn følte jeg. Her kunne du har laget litt mer action med flere vinkler.. mulig litt inboard også.. eller noe kamerarigg på bilen :) Også var det litt lite helhet muligens. bare fire helt uavhengige videoklipp, drift, bane, drag og vei.... Rått var det, men ble litt brutale overganger bare :) Filmen var rå, og dette er bare noen tanker som fallt meg inn i hodet :) -Pudding vi hade bara 3 kameror. En i bilen, en som låg på marken och den jag höll i. Tyvärr glömde vi linslocket (klantigt ja vet) på den kameran inne i bilen. Annars hade vi haft den vinklen också Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Va sjuk bil og sjukare förare! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 ojj oj fin film!!! vanvitig sykt Den får nu nok bensin i allefall :P Hedberg: va heter felgene? Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg