Haaken Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Enten det over, eller få tak i skikkelig motor med LH-jetronic... Eller motronic;) Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 eg har b21et i min 240...me k-jet...ska/vudera sterkt å bygge om til el-sprut...men har hørt at ditte e vanskeli å få til osv...nåken som veit ka eg ska jer?..kass sprut eg ska bruke osv??.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 å ej ska no ta ut motoren å åver hale den...delvis...heile kansje... men har nåken jort ditte før på b21et ??...ka de kosta førr alle pakninger,lager å simmringa osv..gruppe A topp pakning me skjære kant vill ej ha...å karr får eg kjøpt alt ditte her helst???...svar forast muli helst..takker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 har også et spørsmål til dere angående b21et.. er det noen som har de rørbitene eller slangene eller nå hva det er som går fra under innsuget til innsprut's røret som går med luft til turboen?! litt vanskelig å forklare "rett frem" men dere fårstår sikkert ved hjelp av et bilde xD er det noen som har dette til salgs eller vet om hvor jeg får tak i det?! eller om det i det hele tatt er nødvendig?! hva er det til forresten? volvoturbo240 hva gjorde du her? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 har også et spørsmål til dere angående b21et..er det noen som har de rørbitene eller slangene eller nå hva det er som går fra under innsuget til innsprut's røret som går med luft til turboen?! litt vanskelig å forklare "rett frem" men dere fårstår sikkert ved hjelp av et bilde xD er det noen som har dette til salgs eller vet om hvor jeg får tak i det?! eller om det i det hele tatt er nødvendig?! hva er det til forresten? volvoturbo240 hva gjorde du her? Det der er veivhusventilasjonen. Den er nødvendig, men ikke "over-nødvendig" På mine biler har jeg bare tatt av den slangen og blendet hullet der den gikk inn på innsugsiden til turboen fordi jeg ikke vil ha den j*vla olja inn i turbo og intercooler. Det beste er å lage seg en åndeboks (catche-tank i aluminium) og montere mellom der sånn at olja havner i tanken isteden for i systemet som nevnt over. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 å ej ska no ta ut motoren å åver hale den...delvis...heile kansje...men har nåken jort ditte før på b21et ??...ka de kosta førr alle pakninger,lager å simmringa osv..gruppe A topp pakning me skjære kant vill ej ha...å karr får eg kjøpt alt ditte her helst???...svar forast muli helst..takker.. Sånne deler kjøper man på volvo. Finner masse trimdeler i sverige, ellers har krb-trading og protrim trim-deler... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hos meg gikk veivhusventilasjonen rett i friluft.. Vil ikke ha intercooleren full av olje..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 oki takker for svar! :pray happyhappy yummy yodude Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 oki takker for svar! :pray happyhappy yummy yodude Men dette er ikke lov da.. så når (hvis) du skal godkjenne bila med turbo motor så må du vel lappe sammens noe.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hei, har et b230 f sprut liggene m hjerne/ kompl. ledningsnett og innsug m dyser... hvis noen er intr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg