NorThy Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Utrolig mange pene/kule biler her. Men åssen VW er dette? me like:D edit: Fant det ut:D Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hehe, her var det mye skøy! Likte spesielt den passe dekadente Jag XJR'en med full lock og bredt ställ, og 7-serien utenfor slottet er jo priceless... :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Her var mye kult:P Synst denne såg litt syk ut ej :) Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Noen som vet størrelsen på dekka på den bobbla?? :eek: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Audi Rosemeyer concept Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Tenker heller han har tulla med kammer, så innsug/utblås har bytta åpningstider, slik at motoren går riktig vei. Ellers må han tulle med drivverket og.. Men kjempetøft var det! yodude Skjønte jo det, men det er da revers likevel. Tenninga er også snudd hvis den fordeleren står rett på kammen. CSB fordeleren går mot klokka hvis jeg ikke husker helt feil, det gjør den ikke der. Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Måtte bare... aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Måtte bare... aneglsmili litt ot men..hvor mange hk er det i de?trodde det var nok i orginalen jeg :rolleyes: Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 litt ot men..hvor mange hk er det i de?trodde det var nok i orginalen jeg :rolleyes: 660 hk mot 612 i originalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Mye bra, men dette er vel den dårligste photoshoppen... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Mye bra, men dette er vel den dårligste photoshoppen... photoshop? denne bilen leste jeg da om i et blad :) så den finnes nokk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 photoshop? denne bilen leste jeg da om i et blad :) så den finnes nokk :) Men ikke som politibil, junior... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Men ikke som politibil, junior... ooops :) så ikke det jeg :) beklager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Får bidra litt jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg