Gå til innhold

Opel Commodore modd

Ranger emnet

WorteX

Anbefalte innlegg

Her er en liten modd jeg laget ganske fort. er ikke helt ferdig mn....(blir aldri ferdig) vet av mange feil i bildet mn orker ikke mer nå :???:

Original:

04082005003.jpg

Modd:

18072005001KLADD3.jpg

*Bakhjulstrekk 4 Life*

O1985 Volvo 740 Turbo (rullende prosjekt)

x1986 Volvo 740GL (solgt)

x1986 Volvo 240GL (Solgt)

x1998 Honda sfx (Solgt)

x1984 Opel Rekord 1.8s (Solgt)

x1977 Volvo 244L (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint gjort. Felgene ble kanskje litt overkill? ;) Nydelig fin bil forresten, flotte felger original.. Få gjort blinkerne hvite og senk, så har du en virkelig rå bil! :)

thnx. Gjorde felgene store med vilje da:P hehe. originalbildet er forresten tatt i leirfjord med mobilen min:) Kompis av meg som eier bilen. Er til salgs hvis du vet noen intereserte.

*Bakhjulstrekk 4 Life*

O1985 Volvo 740 Turbo (rullende prosjekt)

x1986 Volvo 740GL (solgt)

x1986 Volvo 240GL (Solgt)

x1998 Honda sfx (Solgt)

x1984 Opel Rekord 1.8s (Solgt)

x1977 Volvo 244L (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thnx. Gjorde felgene store med vilje da:P hehe. originalbildet er forresten tatt i leirfjord med mobilen min:) Kompis av meg som eier bilen. Er til salgs hvis du vet noen intereserte.

OT: Hvem eier bilen? Pris? :) Har en bekjent som er litt Opelfrelst som ikke umulig kunne tenkt seg en slik! :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legge ut en modd du ikke selv er fornøyd med, som i tillegg ikke er ferdig og som samtidig du ikke skal jobbe videre med?! Greit nok å legge ut WIPs, men såvidt jeg kan forstå, faller ikke denne bilen under den kategorien...

Det er da vel vitterlig hans valg? Modden er da heller ikke dårlig.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider