Gå til innhold

Gåen topppakning på P11!!

Ola-GT

Anbefalte innlegg

har en primere P11 GT som bruker vann. og det forsvinner rett ut i lufta!

ryker hvitt som bare det og sviver på 3 når jeg starter den for det presses vann inn i sylinderen når den står med trykk.

fikk testa det idag. og det skal jo ikke akkurat være eksos i kjølesystemet!!

er det noen andre som har hatt samme problemet?? eller som vet hvor mye

det koster??

og forresten. en ventilløfter er også gåen. bare tikker litt da

167000!! in my ass!! :deng

jeg har bare kjørt de 25000 siste!

dette er den andre primeraen jeg har og bilen er jo digg å kjøre!. men må innrømme at jeg er litt lei nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er lei, men bare ikke tro det er bilen som er problemet, alle motorer blir slik etterhvert om dem ikkje blir tatt vare på. Min eGT har gått laangt.. 257.000 for og være korrekt! og den har absolutt ingen problemer med maskin etc. Alt etter hvordan motoren har blitt passet på før du kjøpte den. ville bare si det.. :)

Når det gjelder va det koster, så tror eg nok at og skifte en toppakning på en p11 er en relativt dyr affære.. men.. vet ikkje noe sikkert..

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet hva du snakker om. den gamle primeraen min, en p10. hadde gått 310000 da jeg solgte den og ALDRI vert noe feil med den! :)

så kan jo aldri være sikker på hvordan forrige mann har behandla bilen nei.

men jeg klarer ikke å rive meg vekk fra primera på grunn av dette!!

er storfornøyd med alt annet!! :)

har en bror som er mekanikker på Nissan så håper jeg kommer greit i land på pris! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider