bakkje Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Jeg har søkt på dette temaet mange ganger, men finner stadig forskjellige svar anngåene hva slags farge det er på drevet i girkassen som er koblet til speedometerwaieren. Kan noen hjelpe meg med dette ? Vil gjerne vite hva farge som er på drevet på: 220km/t speedo, og 260km/t speedo. Jeg har en AYH Passat girkasse på G60'en min, og vil gjerne få korrekt speedometer. Mitt eksisterende drev er sort. Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Jeg har søkt på dette temaet mange ganger, men finner stadig forskjellige svar anngåene hva slags farge det er på drevet i girkassen som er koblet til speedometerwaieren. Kan noen hjelpe meg med dette ? Vil gjerne vite hva farge som er på drevet på: 220km/t speedo, og 260km/t speedo. Jeg har en AYH Passat girkasse på G60'en min, og vil gjerne få korrekt speedometer. Mitt eksisterende drev er sort. Rød på 260km/h og hvit eller grønn på 220 km/h tror jeg. (helt sikker på 260km/h da) Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Takk for svar! Kjøpte ett rødt drev på møller, men det var for bredt til å få det ned i hullet der drevet sitter. Har jeg kjøpt feil drev kansje ? Stod mellomdrev på plastposen. Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Kan jo hende det er forskjellig drev fra gti 16v kassa og g60 kassa da. Det vet jeg ikke. Takk for svar! Kjøpte ett rødt drev på møller, men det var for bredt til å få det ned i hullet der drevet sitter. Har jeg kjøpt feil drev kansje ? Stod mellomdrev på plastposen. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg