selbekk Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 eyyo, bilen min har slått seg litt vrang, og siden jeg ikke har mer peil på bil enn den gjennomsnittlige tulling, trenger jeg noen å fikse litt for meg. nå skal det også sies at det er litt mer seriøse "operasjoner" jeg trenger å få gjort da :) Jeg trenger å: - skifte starter - skifte panserwire - skifte clutch - stille inn tomgangen noen i nærheten av oslo (+/- en time med bil) som kunne hjelpe meg? Betalt selfølgelig :D Og hvis ikke, vet noen om et sted som ikke koster absolutt skjorta, men fortsatt har litt peil på corradoer? Den første som foreslår Møller får seg en på trynet :boxers :D På en '89 rado g60 forresten, for de som ikke visste det. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Skifte cluth er finfin jobb...not!:P Hvertfall hvis du ikke får løftet motoren:p Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hvordan kjører du minus timer med bilen? :):):) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostdogg Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hvordan kjører du minus timer med bilen? :):):) Hmm, hvordan kjøre minus timer med bilen? Meget mulig visst du har bilen fra "Back to the Future" :p Siter - '00 Audi A6 2.7tt - '96 Nissan 200SX S14 x '92 Nissan 200SX S13 x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V x '95 Volvo 460 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ta deg en prat med Erlend på Volksport. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hehe, jobben så ikke dum ut den, helt til jeg så clutchen... hehe. Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Clutchen er litt herk, mye demontering. Men når en først vet hva som må vekk så går det stort sett greit, men går noen timer jah! Litt for langt vekke dessverre....hehe :popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 hehe, vel, clutchen er kanskje ikke så aaltfor viktig med en gang, siden den fungerer helt greit enda, men siden den først skal inn foh da fixxx, kan jeg like så godt få tatt det også. Er ikke starteren noe spesiellt stress å bytte, altså? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 VR6 Sjef, fikk pm, skal ringe deg i morgen en gang. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Er ikke starteren noe spesiellt stress å bytte, altså? det er en meget enkel jobb, er overbevist at du klarer det selv også! enhver gjøk klarer det! ;) Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 VR6 Sjef, fikk pm, skal ringe deg i morgen en gang. :sleeping .........HÆ???????? :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg