Morten_A Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Probleme gjelder S1 og S2.... Det som skjer er at rattet (Momo Logitech) ikke virker swom det skal,dette skjedde plutselig.Det er gass å bremse pedalen som ikke vil,det skjer ikke en dritt.har prøvd å laste ned spillet på nytt men det virker fremdeles ikke. Jeg veit gass å brems aksen virker for den virker på alle anddre spill.. Noen som veit hva det kan være? Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Dersom du går i Options -> Controllers - ser du aksene for gass og brems på høyre side? Prøv å gasse/bremse og se om en eller to akser beveger på seg. Prøv å installér Profiler på nytt, og dersom det ikke fungerer kan du donere rattet til meg. ;) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Installere driverne til rattet på nytt? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hadde samme problem da jeg skulle prøve første gang med LFS med pedalene. Du må inn på options så ser du helt til høyre noen dingser som beveger seg når du trykker pedalene. Så må du bare trykke litt rundt så finner du ut av det. Begynte plutselig å virke her etter jeg trykket litt rundt Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 jeg har så å si prøvd alt. instalere driverne til rattet på nytt var det første jeg gjore. Dem akosene inne på options som går opp å ned,det er dem som er probleme.dem vil ikke opp å ned,samme hva jeg velger. men jeg finner eller ingen restet controls så jeg kan stille inn alt på nytt..den blei pluselig bare sån å Vil helst ha det til å virke på LFS S1 for der har jeg det trimme programmet å morer meg mest med det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg