ExceL Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hvordan er det egentlig ved bensinpumpa (når det er orginalt fra volvo)? altså det jeg mener er hvordan er rørføringen/ slangene elr hele oppsettet lettere sagt... noen som har bilde at bensinpumpa under bilen med rør/slanger tilkoblet? yummy Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Det er forskjellig.. Noen har hovedpumpen på torpedoveggen, mens noen har den på brakett bak.. jeg har den på brakett, under bilen, et stykke bak. har en modifisert brakett fra 740 eller 940, husker ikke helt. da har jeg også filter på den braketten. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Det er forskjellig.. Noen har hovedpumpen på torpedoveggen, mens noen har den på brakett bak.. jeg har den på brakett, under bilen, et stykke bak. har en modifisert brakett fra 740 eller 940, husker ikke helt. da har jeg også filter på den braketten. under baksetet ja! og den er med filter ja! men har du bilde? :) Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 har et par biler med brakett under baksetet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 har et par biler med brakett under baksetet... ja det er bare å legge ut det! kiddie Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Til DaButcher Finnes det biler med hovedpumpa under panseret, trodde det kun var filteret ?? Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Til DaButcher Finnes det biler med hovedpumpa under panseret, trodde det kun var filteret ?? ja, jeg tar kanskje feil her. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Er nok helst et filter trooooor jeg...hadde vel ikke bensinpumpa foran trur jeg. Den grå "dingsen" ved torpedoveggen du tenker på? Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Det er forskjellig.. Noen har hovedpumpen på torpedoveggen, mens noen har den på brakett bak.. jeg har den på brakett, under bilen, et stykke bak. har en modifisert brakett fra 740 eller 940, husker ikke helt. da har jeg også filter på den braketten. filteret sitter på torpedo veggen ikke pumpa! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 hehe... kanskje ikke det beste bilde men... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 orginalmontert sitter pumpe og filter på braketten under baksetet. alle andre måter å gjøre det på er ettermontert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 orginalmontert sitter pumpe og filter på braketten under baksetet. alle andre måter å gjøre det på er ettermontert.. det er nok litt feil du, orginalt sitter filter foran i motor rommet på eldre biler mens seinere sitter filter ved pumpa under bilen... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Dette er til en B21et så da sitter filteret på torpedoveggen og en brakket pumpa og bensintrykksregulator under baksetet.. Strømtilførsel skal vel ligge under baksetet orginalt på alle biler hvis jeg ikke tar helt feil.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Dette er til en B21et så da sitter filteret på torpedoveggen og en brakket pumpa og bensintrykksregulator under baksetet.. Strømtilførsel skal vel ligge under baksetet orginalt på alle biler hvis jeg ikke tar helt feil.. alle biler fra 79 ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 alle biler fra 79 ;) Det stemmer sikkert ja..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg