Shadow_iX Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Grattis med ny bil, jeg får vel passe på å ikke erte på meg slike når man er ute å leker på banen (?) hihi Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Shadow, er bare å erte, er jo det som er gøy med banekjøring :) Kjører ræva av meg i svingene sikkert også.. Quicksilver, sender pm jeg :) Sleeper, helga sier PCT, ang vekt så kan det stemme det du sier,. husker det ikke mer i farta :) Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Skyline Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 350 Hester? wow! herlig, maskulin bil :D Interiøret var også vakkert :D Gratulerer :D Siter - BMW 320i e36 * Toyota Celica GTI 2.0 * VW Jetta 1,8 (gt) * Suzuki RMX * Honda PX * Nissan Maxima QX V6 * Volvo 320 (Traktor, fra 1964) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet Mai 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2006 Gratulerer med utrolig pen bil! dere får nok mye morro sammen :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Mai 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2006 Ja, det var en HERLIG bil *sikle*. SINNSYKT PEN! Gratulerer så mye med den. Ja noen har det ass...sukk...*drømme* :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Det er en sykt heftig Celica!!! Er det deg Emil? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrejl Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Det er en sykt heftig Celica!!!Er det deg Emil? Nei Sindre heter jeg :P Bilen blir nok å se på ACR, men pga den har stått still over en mnd og en del mekking har lakken blitt mye slitt så den ser ikke så pen ut for øyeblikket :/ Blir nok bra "læll" :P Siter Et hav av felger og dekk til gode priser: Tempe Dekkservice A/S (Trondheim) http://www.tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Den var fin, men jeg liker ikke frontlyktene.. :) Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg