Gå til innhold

Erfaringer med boomboom.no?

Ranger emnet

997turbo

Anbefalte innlegg

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du skal bry deg om akk det,la de det gjelder ordne opp i den saken,det er jo da du som tjener på BoomBoom sine feil i såfall. og for alt dere vet så kan det jo være en heldig jævel som har lagret fullt av leker,bilstereo,pynte gjenstander og vaskekluter,dette vet dere ikke noe om,det er noe dere trur,det kan være helt andre grunner for at kontoen er sperret på qxl.....
Jeg uttaler meg sjeldent om ting jeg ikke vet noe om, isåfall vil det gå klart frem av innlegget at jeg tror. Grunnen til at jeg nevner denne saken, er pga. konkrete spørsmål ang. Boomboom og QXL lenger opp i tråden. Har man først drevet med svindel og sluppet unna med gevinsten, får man finne seg i at det dukker opp noen spøkelser fra fortiden nå og da.

Som det går frem av innlegget mitt er dog dette gårsdagens nyheter, jeg har som sagt ingen grunn til å tro at han ikke følger samfunnets lover og regler nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror nok de fleste har en idè om hvorfor BoomBoom ble utestengt fra QXL. Det ser i hvert fall veldig suspekt ut!

MEN! Jeg mener UANSETT at man bør se på dagens situasjon.

Jeg kommer nok ALDRI til å handle fra dette firmaet. Jeg har generelt mye imot den type markedsføring som blir brukt. Men det er MANGE som gjør dette! Bare se på PC-høyttalere oppgitt til 5000W osv..

Når det er sagt så vil jeg IKKE kalle det svindel å selge en sub til 500 kr (som lager noenlunde grei bass) eller en forsterker som sikkert er grei for pengene. Mange er sikkert fornøyd med lyden av såpass middelmådige billige komponenter. Tror ikke man får noe særlig bedre lyd fra noe annet i de prisklassene.

Jeg selv sikter alltid etter mer kvalitet enn det jeg får fra disse produktene han selger. Men man får jo hva man betaler for!

BMW 525DAT -01

Bilstereo kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt på nett så synes jeg at man ska vite hva man prater om før man begynner å legge ut nedlatende informasjon om enkelte fordi det er uhyggelig for evt den det gjelder og det kan som sagt gå hardt utover hans kanskje "kommende" kundekrets og jeg har en oppfatning av at mange her kan gjøre det for å tjene på det... Det er dette som også gir en negativ holdning til kundene som egentlig ikke vet hva de vil ha og kanskje er på jakt etter billig men samtidig bra stereo som ikke er til konkuranse bruk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Organisasjonsnummer: 986 679 138

Navn/foretaksnavn: BOOMBOOM AS

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Forretningsadresse: Nedrevegen 2

9990 BÅTSFJORD

Kommune: BÅTSFJORD

Postadresse: Postboks 497

9991 BÅTSFJORD

E-postadresse: post@babyboom.no

Internettadresse: http://www.babyboom.no

Telefon: 78 98 42 64

Mobil: 41258079

Telefaks: 78 93 33 99

Registrert i Enhetsregisteret: 17.03.2004

Stiftelsesdato: 10.03.2004

Daglig leder/ adm.direktør

Næringskode®: 51.477 Engroshandel med sports- og fritidsutstyr, spill og leker

Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)

Også registrert i: Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

De er da operative i det minste. Hadde vel vært en tanke å bringe drivere av dette selskapet på banen, slik at de har en sjanse til å si sitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organisasjonsnummer: 986 679 138

Navn/foretaksnavn: BOOMBOOM AS

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Forretningsadresse: Nedrevegen 2

9990 BÅTSFJORD

Kommune: BÅTSFJORD

Postadresse: Postboks 497

9991 BÅTSFJORD

E-postadresse: post@babyboom.no

Internettadresse: http://www.babyboom.no

Telefon: 78 98 42 64

Mobil: 41258079

Telefaks: 78 93 33 99

Registrert i Enhetsregisteret: 17.03.2004

Stiftelsesdato: 10.03.2004

Daglig leder/ adm.direktør

Næringskode®: 51.477 Engroshandel med sports- og fritidsutstyr, spill og leker

Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)

Også registrert i: Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

De er da operative i det minste. Hadde vel vært en tanke å bringe drivere av dette selskapet på banen, slik at de har en sjanse til å si sitt...

sjokk at vedkommende som forsvarte denne "forhandleren" var fra ballangen, da. Han er sikkert eier av boomboom eller noe i den duren. Elsker seriøse "firma"!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt på nett så synes jeg at man ska vite hva man prater om før man begynner å legge ut nedlatende informasjon om enkelte fordi det er uhyggelig for evt den det gjelder og det kan som sagt gå hardt utover hans kanskje "kommende" kundekrets og jeg har en oppfatning av at mange her kan gjøre det for å tjene på det... Det er dette som også gir en negativ holdning til kundene som egentlig ikke vet hva de vil ha og kanskje er på jakt etter billig men samtidig bra stereo som ikke er til konkuranse bruk....

Og for å være helt ærlig, hvis denne mannen starter opp nok ett firma skal jeg være den første til å advare folk mot å handle der..

Dette er andre gangen han legger ned eller går konk, jeg vet hvordan det var å være forhandler for han i Flashaudio perioden, og jeg og maaaaange andre kommer aldri til å tenke på å kjøpe noe fra firma som han driver.

Hvis fyren hadde gjort opp gjelda si til flere av forumbrukerene sine her hadde det vært en annen sak, men han går jo bare å gjemmer seg, og en plass går grensa for hvor "snill" man skal være....

Nei, denne fyren har vi ingen respekt for lenger, og kommer aldri til å få det igjen.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider