Gå til innhold

teoriprøven, bestått/ ikke bestått...

Ranger emnet

jallis

hvor mange forsøk brukte du på teoriprøven??  

165 stemmer

1. 1. hvor mange forsøk brukte du på teoriprøven??

• 1. forsøk (jeg er bare best)
      135
    • 2. forsøk
      25
    • 3. forsøk ("-jeg var fyllesjuk de 2 første")
      7
    • JEG HAR GITT OPP, og forresten mista tellinga...
      0

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

venta med å svare jeg til jeg hadde klart d..

tok den i mårres, 20 feil, av 27 mulige...

første gang hadde jeg øva på teoriprøven.no, og trodde jeg var verdensmester...

fikk 36 feil, strøk med glans...

live fat, die young, and leave a big, fat, corpse...

->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:)

x: honda civic lsi

x:mazda 1,6 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide det på første på både teori (27 feil) og oppkjøring..

Må vel legge til at xen til gammlingen var kjørelærer.... fikk ein god del hjelp der kan du sei, og fekk lappen j...... billig.

Mini Cooper 1,3 i

Opel Corsa B 2.0 16V Turbo - SOLGT

Da e ikkje storleiken da kjem ann på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker ikke hvor mange feil jeg hadde på teoriprøvene mine nå, men jeg bestod på alle sammen på første forsøk. dvs A,B,C,CE og D samt ADR prøven, selv om det ikke er et førerkort i den grad, men det er mye tung teori.

litt artig når jeg tok den nede på økeren. var en jente som gikk inn for å ta teorien på B når jeg kom for å ta ADR, og hun var nektet å gå inn med en flaske med vann, mens jeg fikk gå inn med en bok som er like tykk som en tlf katalog med en masse merkelapper innimellom sidene. hun jenta titta stygt på meg. :D

eneste jeg strøyk på på første forsøk var på oppkjøringa til kl C. da strøyk jeg pga jeg hadde for stor fart, selv om jeg allerede lå 20 under fartsgrensa. :well

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøyk første gangen. 40feil:( Men, sto andre gangen med 18 feil av 27 mulige. Var ett stykk glad Tsbusa da ja! :) Da jeg sto oppkjøringa (1ste forsøk seff), så var jeg ikke så glad, jeg skjønte virkelig ikke att jeg virkelig hadde fått lappen før noen dager senere! :)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

323fmazda her: jeg tok den på første forøk med 15 feil av 27 mulige. brukte vel 27 min av 90 og! mye lettere enn jeg trodde ihvertfall! fikk faktisk 0 feil på vikeplikt som jeg trudde skulle gå dritt! Oppkjøringa gikk på 1 forsøk uten bemerkninger! enda da kjørte jeg bil jeg aldri hadde kjørt før!

COLTERN: har ikke tatt teori/oppkjøring enda!

Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping.

Bil: Mitsubishi Galant -97 G8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte den på første forsøk med 18 feil :D Brukte nøyaktig 30 min på den. Hadde bare sett igjennom teoriboka litt hælga før, men så hadde jeg tatt internett testen 100 ganger! (glad for det også, mange av samme spørsmålene, i tilllegg til at man får oppgitt riktigsvar der da :))

http://www.teoriproven.no/

helt genial side ;)

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider