-cardudde- Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Eyyo :) Happy new year :D Made this chop in 30-40 min, its my first chop this year, i'm kind of rusty so dont flame the chop too much :lol: Anyway, here it is! Org: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 nice.. :) Farga huset og, ser jeg! ^^ Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Smooth :) Pene felger. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 balle de OZ felga e rå.... Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Takker folkens, noen fler?:) :bump Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nameless Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 nydeli:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Fet den, liker de felgene ! Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Takker folkens, keep em comin ! kiddie Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 burde hatt litt mer camber på hjula om det virkelig sku vært vipstyle.. hehe.. og gjerne litt bredding.. men alt i alt en pen og ren mod Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 heh, det enkle er ofte det beste.. den ble jo skikkelig Über rå.. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Skal se om jeg lager en update i morgen med camber og bredding, men nå er det prison break også er det rett i sengs(skole i morgen vet:/). Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 shit feite felger Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg