Mk2-16v Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Noen som har bilde på en Mk2 RS fanger (bak)? Vill den stå i stil med 90 fanger foran? Ligner den på RS fangeren til MK3? (se bilde) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Här är en bild av Dietrich RS- Stötfångare bak!! Tycker den ser lite fattig ut :rolleyes: Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Her er noe som de kaller DTM fanger - ivertfall noe annet en 90 fanger. Seidl tuning som lager den. Sinsykt dårlig bilde da ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 den dietrich rs fangeren til og ha bak på golf2 var ufattelig stygg... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Veit ikke hvor pent det var med rs-anger bak... virker litt overdrevet synes jeg... liker 90-fanger med no attåt jeg da, men... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Vet ikke om det finnes noe RS fangere til Jetta vel !?? Skal bruke den til Golf II forran, men problemet er jo at fangerene til Jetta bak er noe lengre for at de skal komme helt frem til hjulbuen Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Celeborn Veit ikke hvor pent det var med rs-anger bak... virker litt overdrevet synes jeg... liker 90-fanger med no attåt jeg da, men... Finnes det noe attåt til 90 fangeren som er kult da? Synes ikke cup-diffusor'n til Bonrath er noen fin... Så en kul golf i Oslo sentrum her om dagen med bakfanger med gitter og eksospotta stakk ut av et hull i gitteret + at den hadde den baklukespoileren som NBS selger. Tror kanskje det var DTM fangeren... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Hvis du sparkler cup defuseren på fangeren blir det ikke så langt fra den DTM saken ? Ser faktisk ganske bra ut da - en kammerat gjorde det , men han solgte bilen før han ble ferdig. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 mm..man må støpe dowforceren fast i 90fangeren bak for at det skal bli no fint..! sprekker og gliper ekke bra! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 synes den downforceren ser litt jalla ut, hvis det er den jeg tror den er... finere med ei "clean" leppe egentlig... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 kan noen forklare meg hva som er grunnen til at det kalles downforcer? *personlig synes jeg den er penest som den er.. if it aint broke, dont fix it* Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg