nitewlkr Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ringte på den på lesjaverk til 5000,-. Var ikke noe spesielt med rust. Den var helt strøken for to år siden, og noen fra vw audi klubben hadde vært der for å ta bilde av den til bladet.(?) Men de to siste årene nå, så hadde den vært damekjørt, så det hadde kommet så vidt litt rust bak på den. Her hadde dem hatt på "en svart guffe med no ruststopp" som han sa. Kromfangeren bak hadde også en ørliten bulk. Men bedre utgangspunkt skal man vel lete lenge etter :) Var i forbindelse med 30 års jubileumet til golf de avbildet den der.... husker jeg siklet på den ja. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Da må jo dette være et røverkjøp ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 ja, de er jo billige som bare det, bare synd de er så langt unna. jaja, har en 80-modell på hånden nå da... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 lesjaverk ligger på lesja det ? :P mulig jeg har funnet noe og bruke lønna på :) jeg å ble litt vill i blikket når jeg så at den var så nære.. er nok en grom bit det der da :) Får kjøpe deg den du da vet du Mandel har du et realt prosjekt. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg