Gå til innhold

et bilde av 245`n min.

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

Slenger inn et bilde av bilen min.

Har fiksa litt på den i det siste, fikk låne garasjeplass romhjula.

Har lakkert speila, fått på svart grill, svarte lister på lyktene, lakkert luftinntaket på sida bak, fått på svarte lister, lakkert svart inni lyktene og fått på et 340mm luisi falcon ratt.

volvovinterjpg.jpg

Stygge vinterhjul!

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det sitter en b 230f oppi der. ikke noe å skryte av.

Sånn ser det ut:

motorliten.jpg

Hadde tenkt å begynne å spare til turbomotor, men nå må jeg mest sannsynelig ut i siviltjeneste og da får jeg ikke tjent så mye penger som jeg kan spare.

Har en jobb nå hvor jeg tjener i underkant av 20000kr etter skatt og den må jeg si opp fordi jeg ikke får fritak fra den jævla dritten. Så det kommer nok til å bli fattige 13 måneder fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke så strøken. har vært kræsja og fiksa opp ikke 100%, det er derfor det er hvit frontplate.

+ at det er et svært rusthøl bak under støtfangern, men ellers er den veldig fin.

Hvis noen har lyst til å rustsveise for meg, blar jeg med glede opp et par tusenlapper eller fler. :kiss Så bare skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på forsen? Vet ikke helt enda. Egentlig skal jeg møte opp på sessvollmoen på gardemoen torsdag neste uke. klokka 09.00. Så skulle jeg egenlig dratt til Skjold garnison i ingeniørvåpenet i indre Troms eller noe sånt.

Venter på svar om utsettelse/fritak, men jeg tror ikke jeg får det.Så det blir nok siviltjeneste i Oslo et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsen kan dra dit peppern gror! Leste i nyeste vimenn at de driver å bytter de gamle Leopard tanksa med MB gelendewagen med maskingevær på.

Det er dessuten nok av folk som vil dra dit, så da burde jeg slippe siden jeg ikke har lyst.

Hadde vært fint med en v8 oppi der og. Men det er vel litt enklere å putte nedi en 230ft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber i en liten sykkelsjappe, med 3 ansatte. Drar jeg i forsen eller har siviltjeneste blir butikken lagt ned. Det er veldig mye surr og kukeri i sjappa akkurat nå. Orker ikke å forklare hvordan det henger sammen. Det blir så mye å skrive.

Men det er jo egentlig sånn at man får permisjon hvis man drar, men jeg har ikke noe jobb å dra tilbake til, for da er den borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Ja slik ja.. trodde det var arbeids giver som nektet deg permisjon.. hehe Men du kan jo søke fri fra forsen p.g.a jobb sammenheng. Få med ett brev fra arbeids giver der det står at du er en høyst nødvendig ansatt.

Kanskje du er heldig at de dimmer deg istedenfor å mudde deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider