Gå til innhold

et bilde av 245`n min.

Ranger emnet

Kristian S.

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lyktene ser mye finere ut når de er lakkert svarte inni. ser litt renere ut.

Ny frontrute kommer etter hvert. Er litt rust øverst i vinduskarmen som jeg må fikse også. Skal bare finne ut hvordan forsikringa tar det med knuste ruter.

Har sendt 5 brev til forsen. De mener jobb ikke er noe grunn til fritak. men det her er jo et spesialtilfelle.

Det siste med brev fra sjefen. Det er det jeg venter svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men fikk innkallelse til force`n her i romjula, noe som ikke frister en smule en gang... skulle til til Rena leir i 3 mnd i rekrutten for så å stå vakt på slottet, festningen osv... altså i H.M Kongens Garde... "JIPPI"!!

Helt enig med deg Kristian, mange som vil dit, så hvorfor ikke sende de inn, så vi som ikke har lyst kan slippe like så greit... Tull hele systemet...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men fikk innkallelse til force`n her i romjula, noe som ikke frister en smule en gang... skulle til til Rena leir i 3 mnd i rekrutten for så å stå vakt på slottet, festningen osv... altså i H.M Kongens Garde... "JIPPI"!!

Helt enig med deg Kristian, mange som vil dit, så hvorfor ikke sende de inn, så vi som ikke har lyst kan slippe like så greit... Tull hele systemet...!

jævla enig.. gruer meg til jeg er ferdig som lærling.. håper de ikke vil ha meg der.. og det skal jeg gjøre mitt ytterste for :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inn i armyen er jo helt åkei da :p

Skal prøve meg på HJK selv. Skal inn til sommeren. Har forresten en kompis som skal til sessvollmoen for rekrutten nå på mandag, før han skal på slottet og passe på gammer'n der :p

Men det jeg skulle si var det: Digg 245. Nesten helt lik min.. bare at min er visst 87 mod 240.. har ikke helt skjønt det der med 240/245 siden det er 5 dører på 240 stv også :S Men men..

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsen er bare dritt. Må flytte fra byen, tjene lite penger, sette bort eller selge bilen, stå opp tidlig, løpe rundt i skauen i 30 minus, vaske dass, spise drittmat, avlyse alle planer for året, sånne stygge generaler som skriker opp i trynet på deg osv..... Nei. et er ikke noe for meg.

Etter 86 heter alle 240 er det ikke? Det står 240 gl i vognkortet mitt, men det er en 245.

245= stv 242= 2dørs 244= 4 dørs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsen er bare dritt. Må flytte fra byen, tjene lite penger, sette bort eller selge bilen, stå opp tidlig, løpe rundt i skauen i 30 minus, vaske dass, spise drittmat, avlyse alle planer for året, sånne stygge generaler som skriker opp i trynet på deg osv..... Nei. et er ikke noe for meg.

Etter 86 heter alle 240 er det ikke? Det står 240 gl i vognkortet mitt, men det er en 245.

245= stv 242= 2dørs 244= 4 dørs.

Er nok ikke bare deg det ikke er noe for nei, hehe... er totalt imot svineriet j også... folk som ikke har jobb, kan dem dra inn i militæret, da får dem noe å pusle med samtidig som dem tjener bittelitt med penger og får gratis mat og klær...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på forsen? Vet ikke helt enda. Egentlig skal jeg møte opp på sessvollmoen på gardemoen torsdag neste uke. klokka 09.00. Så skulle jeg egenlig dratt til Skjold garnison i ingeniørvåpenet i indre Troms eller noe sånt.

Venter på svar om utsettelse/fritak, men jeg tror ikke jeg får det.Så det blir nok siviltjeneste i Oslo et sted.

da skal vi samme sted ;)

du trenger ikke si opp jobben.. si at du skal ha militær tjeneste. så har du faktisk krav på jobben når du kommertilbake :)

hvis du ikke drar så blir det nok en del volvo prat ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei, da har vi samme bil da, bare at min er sen 86(87-utstyrt) GLE.

Min er også sølvgrå osv osv :p

Og hvor du skal gjøre av bilen, kjøp deg sånn dekke, og sett den bak huset, eller i hagen hos naboen/bestemor/tante elns.. funker fint.

Ang forsen, "drittmaten" er faktisk ganske god etter hvert :p Og det er ikke som i USA, at de står og skriker opp i trynet ditt som om du er mindre verdt enn skosåla til general Custer :p

Se det heller på det positive. Du lærer mye nytt ;) Det blir et innholdsrikt år, og du får nok helt sikkert en del moro sølekjøring, og halvrally i byen ;) Er jo det garden gjør bl.a.... storme bygg(og komme seg raskt til bygget :p)

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider