BadV12 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hei, Jeg har bestemt meg for å invistere i et justerbart senkesett til min '95 Audi A4 2.8 quattro. Valget står mellom KW og FK. Skal ha et sett med justerbart høyde og hardhet/trykk. (f.eks KW variant 2) Sendte en mail til vwcarconsult, og de mente at kvaliteten på et KW senkesett og et FK silverline senkesett var den samme. :watchout Har litt problemer med å tro på det men.. Noen som har tips/erfaringer/anbefalinger å komme med? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[TT] Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Jeg har K&W stage 2. Er fornøyd. Har en bra finish og har alt av TuV dokumenter.. NSB har gode priser på det settet. Har kjørt med det siden i sommer. Stivt og digg! heheh Siter . Hilsen Truls. O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++ x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 NSB? du mener kanskje NBS? norskbildelsenter? Hva måtte du gi for et sånt sett? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 NSB? du mener kanskje NBS? norskbildelsenter?Hva måtte du gi for et sånt sett? Hei! Jeg jobber på NBS og vi har KW INOX(dvs rustfri fjærbein) variant 1 for 10668,- inkl mva. Har det på min bil selv. Kjempefornøyd! Hadde variant 2 på min forrige a4, men syns det blir unødvendig. ble aldri til at jeg orka å justere masse på det uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Okei.. Da holder det kanskje med høydejustering.. hvor mye kan man justere? Er det din bil det er bilde av? uansett... meget pen bil, og et bra bilde. Har dere den grillen inne også? pris? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Okei.. Da holder det kanskje med høydejustering.. hvor mye kan man justere?Er det din bil det er bilde av? uansett... meget pen bil, og et bra bilde. Har dere den grillen inne også? pris? Hei igjen! Bilen min ja... Grill må du nesten høre med delelageret om; 32 85 40 40. Den er av type Caractere som jeg har modifisert med RS4 org gitter. Spør etter Fredrik om du skal ha senkesettet så ordner jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hei igjen!Bilen min ja... Grill må du nesten høre med delelageret om; 32 85 40 40. Den er av type Caractere som jeg har modifisert med RS4 org gitter. Spør etter Fredrik om du skal ha senkesettet så ordner jeg! Okei.. da kan du sikkert hjelpe meg med en del andre ting.. Er på jakt etter facelift lykter, slik som du har på din bil..(?) Selger dere slike? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Okei.. da kan du sikkert hjelpe meg med en del andre ting..Er på jakt etter facelift lykter, slik som du har på din bil..(?) Selger dere slike? Hadde en forespørsel på det idag, og da hadde vi ett sett med nye på lager. Husker ikke prisen - ring evt imorgen. Har evt 2 stk med noen defekte fester på som kan gå billig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hadde en forespørsel på det idag, og da hadde vi ett sett med nye på lager.Husker ikke prisen - ring evt imorgen. Har evt 2 stk med noen defekte fester på som kan gå billig... Men vet du om pærene er de samme i facelift-lyktene og original-lyktene? Holder nemlig på å bestille xenon-lys.. Har to H7-pærer i hver lykt.. hadde jo vært litt kjipt hvis de ikke passa over i ny-lyktene.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Men vet du om pærene er de samme i facelift-lyktene og original-lyktene?Holder nemlig på å bestille xenon-lys.. Har to H7-pærer i hver lykt.. hadde jo vært litt kjipt hvis de ikke passa over i ny-lyktene.. Det er H7 i de nye lampene også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 åh.. fint. Bestilte nettopp xenon-kit.. H7.. :thumb Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 har dere komplett senkesett til quattro B4 2 liter? Og airbag til 3 eikers ratt. takk på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 har dere komplett senkesett til quattro B4 2 liter?Og airbag til 3 eikers ratt. takk på forhånd. Vet ikke, men trolig. ring delelageret på mandag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg