awt Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Kjørelæreren sa til dama at det skulle komme ny type teoriprøve snart. Denne skulle kun ha et svaralternativ pr. spørsmål, så om dette stemmer tipper jeg det blir mye mer spørsmål og mindre feil man kan ha. Har ingen kilder på dette, så er det noen som vet noe? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Kjørelæreren sa til dama at det skulle komme ny type teoriprøve snart. Denne skulle kun ha et svaralternativ pr. spørsmål, så om dette stemmer tipper jeg det blir mye mer spørsmål og mindre feil man kan ha. Har ingen kilder på dette, så er det noen som vet noe? Blir vel ikke så vanskelig prøve om man bare har ett svaralternativ? :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Tenkte samme tanken :P Kansje han mente to alternativer.. At man kun kan få en feil per spørsmål altså. Dette virker jo uansett helt borti natta. -Krissa Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Jeg tror han mener at det bare blir ett riktig svar per spørsmål, i motsetning til flere riktige svar som det er nå. Nå er det vel slik at det står hvor mange riktige svar det er på spørsmålene, om jeg ikke tar feil, så var det ikke slik når jeg tok mc teorien sommeren 2002. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Kommer en ny prøve ja, det blir 1! alternativ som er rett, blant flere mulige. Men mangen av spørsmålene blir litt like så du bør vite hva du krysser av på, masse lure spørsmål :w00t Slik var det kjørelæreren min fortalte meg at det kommer til og bli med den nye typen teoriprøve Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Synes det blir for jalla med lurespørsmål. Er man ute etter å lure vedkommende? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Trodde teoriprøven var en kunnskapstest, ikke en test der det er om å gjøre å lure personen mest... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hvis staten håper på 0 dødsulykker i trafikken hjelper det lite med vanskeligere og dyrere opplæring. Jeg tviler det er opplæringen som er avgjørende når det gjelder ulykker. Det er nok mer uvettig kjøring, og bare helt enkelt uhell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Jeg tror han mener at det bare blir ett riktig svar per spørsmål, i motsetning til flere riktige svar som det er nå. Nå er det vel slik at det står hvor mange riktige svar det er på spørsmålene, om jeg ikke tar feil, så var det ikke slik når jeg tok mc teorien sommeren 2002. Nå i 2006 får man ikke lenger vite hvor mange rette svar det er per spørsmål. På MC teorien har det aldri stått antall riktige. Begynner å bli rimelig lei av at de skal gjøre billappen dyrere og dyrere jo nærmere jeg kommer 18. Lurer på hvordan opplæringen er om 20 år. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 er sånn at kun de rike har råd til lappen og at bil er en sjelden luksus da de fleste har fler hus en biler:P Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Se på datoen til han som skrev forrige innlegg, Teigland. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Et svaralternativ ja...skulle ønske jeg også fikk sånn prøve dengangen! :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Nå begynte jeg f**n meg å lure på om de skulle endre prøva IGJEN.. ble nervøs jeg nå. Må slutte å hooke opp såå gamle topic :O Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg