Quicksilver Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Her ser du eneste måten en RX-7 blir konge på http://www.sp-power.com/media_turbomag_1201.htm :D :D :D Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Quicksilver Her ser du eneste måten en RX-7 blir konge på http://www.sp-power.com/media_turbomag_1201.htm :D :D :D hehe ;) fin den da.. kanskje ha en slik med saab motor istede, slik at den blir SKIKKELIG rå... :D Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 er det en slik Supra motor jeg ser !??? :D TØFFFF bil ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 *hirr hirr* Nå har den like 'bra' vei egenskaper som en Supra og... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 skulle det være noe galt med veiegenskapene til spran nå også da hehe dumeste jeg har hørt på lenge :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Quicksilver skulle det være noe galt med veiegenskapene til spran nå også da hehe dumeste jeg har hørt på lenge :) Hehe :D Frågan er vel hva som har skjedd med vektbalansen på bilen. Leste ikke hele artikkelen jeg, kanskje det sto? Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Quicksilver skulle det være noe galt med veiegenskapene til spran nå også da hehe dumeste jeg har hørt på lenge :) jeg vet ikke om du har sett filmen fra gatebil der en fyr ligger bak en sølvgrå supra som får rompa til å logre så mye at den kaster seg selv rett ut i sanda på slutten av breisladdsvingen :D insane grip driving... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Nå klarer kanskje RX7`n 13.6 på 402m?? lol lol lol lol lol :D Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 er man dum å stikker ut hue så må man vel vente dette hehehe :D :D :D Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Litt slemt å putte inn en otto da :D Men den er barsk den der. Motoren som sto i den når den siden ble laget sitter vist i en Lexus GS300 nå. Han ikke tid til å bygge Supra 7, så motor og drivverk ble solgt i fordel for noe enda vassere i fremtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Quicksilver er man dum å stikker ut hue så må man vel vente dette hehehe :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PaAra Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Håkon A jeg vet ikke om du har sett filmen fra gatebil der en fyr ligger bak en sølvgrå supra som får rompa til å logre så mye at den kaster seg selv rett ut i sanda på slutten av breisladdsvingen :D insane grip driving... har vel litt med sjåføren også da.. kan vel sikker gå galt med en rx7 også hvis men kjører bil som en tomat.. Siter Måtte til retten for å få igjen penger på bilkjøp etter å ha blitt svindlet av Leif Gjestrum Larsen AS i larvik ( SAAB Larvik). HOLD DERE UNNA DET STEDET! x Bmw 318i cab 91mod x Saab 9000 sc ( største dritt bil i verden) x Saab 900i 90 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Der det finns :D finns ofte en spøk. Hvis du skjønner. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Men jeg hørte at dere rast motoren etter Streetmeet nå sist.. bare å si i fra hvis dere trenger hjelp til å skaffe en motor som holder alså ;) ;) ;) Har dere åpnet å sjekket hva som skjedde?? Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Rast motoren igjen?! Skjedde ikke dette da dere var og hentet den å? Hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg