Gå til innhold

Prosjekt Dieseldyret

Ranger emnet

beemerworld

Anbefalte innlegg

da har jeg blitt kvitt 1. sett med 17" ble byttehandel med evjen fikk 2500 imellom på aerodynamic fronten ... den er reparert å klar til lakkering... kommer bilder her senere da maskina mi er kræsja og jeg har ikke lagt inn at programmet for kameraet ... ------------planer for framtiden er montere frontspoiler +m5 bakfanger og muligens sideskjørt fra rieger(sånne som coaslip har skal tenke litt på det .men tror ikke det blir dumt,,, er det noen som har en framskjerm høyre side til e 34 uten bulker så vil jeg ha det snarest...pm meg hvis du har

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal legge ut bilder av frontspoileren jeg handla av evjen.... sånn så den ut da jeg fikk denHPIM0733.jpgHPIM0734.jpg

type vinterkjørt denne ... sprekken er sveisa og leppa demontert for lakkering

sånn ser den ut REN

HPIM0747.jpgHPIM0746.jpg det lille lokket er allerede ferdig lakkert..

bestemte meg fo å lakkere kun leppa og så montere den på fangeren som er ferdig lakkert... skal også skaffe meg en framskjerm på høyre side å lakkere den også den har en liten skade helt foran.. og siden jeg har bare en bil for øyeblikket blir det lettest å levere delene løse og så montere etter lakkering..... er det forresten noen som vet hvilken type sikaflex som skal brukes til å lime på disse fangerne under originalen og evt hvor lang er tørketia

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HPIM0770.jpg

her er bilder igjen... fylleren er lagt men litt porer er det så den må ettersparkles og pusses og mere fyller ( bare noen små porer altså) tror sparkelen min er på siste verstet .. kjøpe en boks ny sparkel tror jeg

HPIM0771.jpg

her er sia som sprekken var.. her er fangeren forsterka med aluminium på baksiden nå klipp til netting og lim på med epoxy MYE epoxy dette stoffet blir knallhardt,,,, glassfiber er for dårlig på plastikk.. forsterket på andre siden også ...så tåler det en støytHPIM0772.jpg

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for det ... jeg har aldri holdt på med sika før eller liming av karosserideler... har forresten planer om å støpe om lyktelistene mine i helga... bort med utfresingene til lyktene,,,,,,,,, har noen peiling på hvilken type pærer det er i angel eyesene mine de er av type in-pro

lurer på om det er dioder eller glassokkelpærer i dem .. tenker på å bytte til mere watt for å få hvitere lys i dem men det går jo ikke hvis det er dioder ,,, kjett å skru av halve fronten igjen for å finne det ut

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

nå er fangeren montert og lakkert ..... lyktelistene er plukket av for omstøping ..... hardcore86 på vw caddy forumet skal gjøre dette ,,, nå mangler jeg bare 540 bakfanger så er det meste i boks .. er det noen her som har en sånn??? ikke mye respons å få her for tiden ..synes folk kunne skrive noen kommentarer og ikke bare lese... vet dere noe som ikke jeg vet ........ forresten bilen min er til salgs 115 000,-

kosta på over 30 000 sia jeg fikk den bla dieselpumpe som er et problem på disse bilene

pm meg hvis du er interresert

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider