Gå til innhold

Rust sveising

Ranger emnet

raggar-racing

Anbefalte innlegg

Måårn

Har en volvo 245 ståenes som jeg snart skal fikse opp i gjen (kommer en tråd på prosjekter snart) og det er det første bil prosjektet mitt! (er 16år)

Så det største "problemet" mitt blir nåkk rusta, er en god del (mye rust) såm je skar ta, har aldri før sveisa noe særlig på en bil men er ganske god til og sveise. så hadde vært veldig fint om dere kunne legge opp noen bilder av da dere sveiser rust både før og når og når dere er ferdige, bilder av fks. kanal, hjulbuer, innerskjerm, hjulbrønn osv. skifting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår