Kubbikkåre Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Hallo. Er det noen som vet hvor det går an å skaffe deler til en 69 Kadett 1,1? Prøvde hos Opelforhandleren men: "Hallo, jeg skulle hatt noen deler til en Kadett" - "Ja, hva var det du tenkte på?" - " Jo bremsesylindre og bremsebånd" - " Ja til hvilken modell" - "En 1969 Kadett B 1100" - "Ha ha ha... Glem det, du får prøve et annet sted" Var dette god service? Nei, men jeg klarte til slutt å få fatt i disse delene gjennom Bildeler Ålesund AS (der er det god service der!), men trenger fortsatt forskjellig, som div pakninger til motoren, dørpakninger, fordelerlokk, stifter, oljefilter osv. Det er morsomt med gamle biler, men ikke når det er vanskelig å få fatt i deler. Eller kanskje det ikke er så vanskelig om en vet hvor en skal lete?:confused: Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Kubbikkåre Hallo. Er det noen som vet hvor det går an å skaffe deler til en 69 Kadett 1,1? Prøvde hos Opelforhandleren men: "Hallo, jeg skulle hatt noen deler til en Kadett" - "Ja, hva var det du tenkte på?" - " Jo bremsesylindre og bremsebånd" - " Ja til hvilken modell" - "En 1969 Kadett B 1100" - "Ha ha ha... Glem det, du får prøve et annet sted" Var dette god service? Nei, men jeg klarte til slutt å få fatt i disse delene gjennom Bildeler Ålesund AS (der er det god service der!), men trenger fortsatt forskjellig, som div pakninger til motoren, dørpakninger, fordelerlokk, stifter, oljefilter osv. Det er morsomt med gamle biler, men ikke når det er vanskelig å få fatt i deler. Eller kanskje det ikke er så vanskelig om en vet hvor en skal lete?:confused: Motorteknikk eller.no sånt er det et firma som heter, de holder til på Økern.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Hør med gutta i Opel registeret: http://opelreg.lmk.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by Kubbikkåre men trenger fortsatt forskjellig, som div pakninger til motoren, dørpakninger, fordelerlokk, stifter, oljefilter osv. Det er morsomt med gamle biler, men ikke når det er vanskelig å få fatt i deler. Eller kanskje det ikke er så vanskelig om en vet hvor en skal lete?:confused: Hør med Romnes Oslo. De sender over hele landet. Jobba der i fjor sommer, og da hadde de slitedeler osv. til kadett b, men ikke dørpakninger. Pakninger til motor er forøvrig de samme som kadett c 1200, så det er np å finne. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Det er noe som heter Hedalen Bil(?) som ligger i Hedalen(ved E-16), de sender over hele landet. Fikk tilsendt liste av de forrige året, de har nok alt du trenger. Har desverre rota bort tlfnr... edit: Det er "reservedelsjappa" til opelregisteret jeg snakker om. Så hvis du ber om hjelp der, evt på http://www.opelmotorsport.com så får du nok tak i tlfnr og delekatalog. Meget hjelpsomme folk... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 dette er en fin link om du skrur gammel opel: http://www.husebyautodeler.no/ fyrsten; gidder du å sende meg en mail på flaatedal@sensewave.com? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Du kan jo kjøpe gammel kadett delebil av meg...1500,- Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Originally posted by suggen Du kan jo kjøpe gammel kadett delebil av meg...1500,- Asker.... Det blir litt langt unna, om ikke bilen er kjørbar da. Selger du den i deler? Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Selger den bare hel, og den er ikke kjørbar slik den er nå ihvertfall... Har bare ikke lyst til å sende den på høggeren... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mai 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 Originally posted by suggen Selger den bare hel, og den er ikke kjørbar slik den er nå ihvertfall... Har bare ikke lyst til å sende den på høggeren... Hvorfor ikke bare sette de i stand da? Min så ca likedan ut for 1 år siden. Nå er den vel blitt tøff:) Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by Kubbikkåre Hvorfor ikke bare sette de i stand da? Min så ca likedan ut for 1 år siden. Nå er den vel blitt tøff:) Blei tøff den! Jeg har så enormt mange store prosjekter på gang, så noen må selges, og oplene er greie objekter for restaurering, så noen der ute vil vel ha??? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg