Gå til innhold

Lamborghini Miura Concept! Legenden er tilbake

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Joda tilogmed superbil produsentene hopper på retro toget .. lambo har nå gitt oss bilder av sitt nye konsept .. en ny miura!

(PS: enda ikke 100% sikker at det er ekte.. men mye tyder på det)

1f.jpg

2f.jpg

3f.jpg

4f.jpg

Legg merke til hvordan de fikk designet til å være identisk med orginalen men likevel nytt .. nydelig

se også at dørene er like som orginalen , fantastisk

(bare synd denne ser enda mer ut som en GT40 enn orginalen :/)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått no info om motor etc på den eller?

er fortsatt bare et konsept..

sansynlighetene for at de putter den i produksjon er liten

den har en V12 på 6,2liter som yter 580hester

deler masse av det "under" med Murcielago noe som betyr at de kan putte den i produksjon ganske fort ..

men hvorfor ha 2 biler i samme klasse? :P

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fortsatt bare et konsept..

sansynlighetene for at de putter den i produksjon er liten

den har en V12 på 6,2liter som yter 580hester

deler masse av det "under" med Murcielago noe som betyr at de kan putte den i produksjon ganske fort ..

men hvorfor ha 2 biler i samme klasse? :P

hvorfor 2 biler? jo det skal jeg si deg.. fordi den bilen der er så inni (#)/(#/) mye finere enn murcielago..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper for all del den blir satt i produksjon, men kanskje VAG-konsernet allerede er blitt litt kjipe etter å ha måtte lagt ut så mye spenn på Bugatti Veyron

Jeg for min del håper at vi ikke finner Audi-knapper og speedometer osv. i Miura... Det vil være en katastrofe...

Ser jo i Gallardo: Speedometeret er henta fra Audi A8 (og nyeste A6) og Gallardo har heller ikke Diablo/Murcielago dører :( Trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del håper at vi ikke finner Audi-knapper og speedometer osv. i Miura... Det vil være en katastrofe...

Ser jo i Gallardo: Speedometeret er henta fra Audi A8 (og nyeste A6) og Gallardo har heller ikke Diablo/Murcielago dører :( Trist...

det har ikke Miura heller .. den har veldig kule okese dører :P

når dørene er åpner ser du at det ser ut som horn liksom

LAMBORGHINI-MIURA-S_jpg.jpg

og når det gjelder GT40 så kom orginalen ett år etter GT40 .. og de var da de (+ Ferrari Dino som ikke var en ferrari :P) eneste superbilene med midtmontert motor.. ikke så rart at de ser likeut bak da..

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider